Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik man købt nyt hus.
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   14. sep 2012 Tillykke! Ser meget godt ud.

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   14. sep 2012 Boligerne er godt nok billige i jydeland.
    Ser godt ud, men få revet køkkenet og badeværelset ned - det ligner godt nok møg, i forhold til resten smiley

• #3   14. sep 2012 Ja køkken og bad skal have en overhaling. smiley

• #4   14. sep 2012 Hold da kæft hvor er det røv billigt derovre smiley

• #5   14. sep 2012 Ja prisen fejler intet og fik den handlet ned i 835.000 så er der jo lige lidt til at lave køkken og bad for. smiley

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #6   14. sep 2012 :). Købte selv næsten hus idag til det halve :). 100 kvm beboelse, 50kvm fuld kælder, stor garage, stor have. Nyt køkken i huset og småting :).

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #7   14. sep 2012 Men tillykke the hunter :). Håber du bliver glad

• #9   14. sep 2012 ser da rigtig fint ud, så mangler du bare lige et solcelle anlæg på taget så er den i vinkel også smiley bare sig til hvis du skal ha et godt tilbud smiley

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 703
    #10   14. sep 2012 atomkraft i kælderen? Skriv mig en PM, er sikker på vi kan finde ud af noget

• #12   14. sep 2012 Har en kammerat der sælger Bosch solcelle anlæg til fornuftige penge (når man kender ham) så regner med at det komme på før eller senere.

• #13   14. sep 2012 Hold da kæft det er billigt. Tillykke med det. Det er sku godt nok nogle andre priser end i Århus for noget lign. Held og lykke med det. smiley

• #14   14. sep 2012 Ser godt ud. Flotte vinduer og fed havelåge smiley

Men jeg aner ikke hvor det ligger, har ALDRIG hørt navnet på byen før smiley

• #15   14. sep 2012 Det ligge 9 kilometer uden for Billund.

• #17   14. sep 2012 Så enig Anders. Eller vent i hvertfald 1-2 år til panelerne kommer ned i en fornuftig pris. Og så er du også lidt klogere på hvad regeringen finder på.

Og du kender dit nye hus, har sikkert fået skiftet tag. Og ved om du vil blive boende der længe smiley

• #18   14. sep 2012 Kunne det virkelig ikke lade sig gøre at presse den mere i pris.. For det er da total købers marked for tiden...

• #20   14. sep 2012 Kunne ikke få ham længere ned, den havde været til salg i 17 dage da vi begyndte at handle. Fik siemens vaskemaskine og tørretombler med i prisen (½ år gammel)

• #21   14. sep 2012 Anders c hvad skulle den kommentar bruges til.

The hunter. Oki så kan jeg bedre forstå at du ikke kunne presse den mere når den ikke har været til salg længere tid.

• #22   15. sep 2012 Tillykke med det smiley - og som de andre siger, fanme billigt der over.. Måske skulle man selv finde noget ordentligt der over, istedet for her hvor jeg er nu smiley

• #23   15. sep 2012 Jeg købte i sin tid et hus for 170.000 . Brugte 200.000 på det. Bla komplet solcelle anlæg osv. Lavede det hele selv, blev vurderet til 600.000 . Især i nordjylland er det biligt. Meget billigt til tider.

• #24   15. sep 2012 Kristian h

Har valgt at bor ude på (Lars tyndskids mark) da jeg ikke er et bymenneske. Byen jeg flytter fra er meget mindre end den jeg flytter til, der er pizzaria, pølsevogn, brugs, tank, krostue, skole og idrætscenter i byen. Huset er løbende renoveret med nye fyldningsdøre, nyt rustikloft, nye plastvinduer/døre med energivinduer, nyt gulv med gulvvarme i hele huset, fræst nyt el ind over alt, automatisk havevanding med egen boring, nyt bryggers. Der er 9 kilometer til Billund og 8 kilometer til Grindsted. Havde jeg valgt bolig i Billund i samme stand ville det have kostet mig mellem 1,3 - 1,7 mio. så der er gode penge at spare ved at bo i udkandten.

• #25   15. sep 2012 Rolig nu ?? har da ikke været mere rolig end jeg er nu.
    De sidste 7 år har jeg boet på landet med samme afstand til Billund som jeg får der oppe, så se ingen problemer med taxa når jeg skal i byen. Brugsen har en rigtig sund økonomi i Hejnsvig så tror ikke sådan lige den lukker. Og hvis damen vælger at flytte ind på et tidspunkt så må der jo bare en bil mere til hvis hun ikke har det i forvejen, alle folk har da efterhånden 2 biler. smiley

• #26   15. sep 2012 fuck det lyder bondsk :D, hvor er din blockbuster og 7elevens smiley

• #27   15. sep 2012 Er aktiv menneske, så sidder ikke og ser film hele dagen smiley

• #28   15. sep 2012 Hva FANDEN! Er sku VVS'er i Hejnsvig, fin lille by, bare dyrt i fjernvarme, brug lidt penge på en ny Unit, så der mange penge at spare! smiley

• #30   15. sep 2012 Mik S >>> Solceller kommer ik længere ned end de er nu... derimod vil der om 5år være bedre udnyttelse af sol energien pr celle, men de bliver ik billigere end de er nu... et 6kw anlæg inkl montage og tilslutning kan fåes for under 100k hvis man kender de rigtige mennesker. smiley ud over det så har staten låst alle tilskud og afskrivnings ordninger indtil Dec 2013 indtil videre, så det nu man skal købe det hvis man vil ha lidt ud af det... et 6kw anlæg er hvis det er placeret optimalt tjent hjem igen på 5-6år i besparelser.

Kommentér på:
Så fik man købt nyt hus.

Annonce