1.613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Nicklas A
Nicklas A
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247

Transformer, en defekt udgang? Transformer, en defekt udgang?

Hey!

Jeg har 6 spots i mit køk, har for lidt over en måned siden, gik der to, så skiftede pære, men det hjalp ikke, så tænkte jeg at det nok var nogle mus der har spist noget ledning (bor på landet), men som tiden går, gik der en endnu og idag er der gået en til. Den ene der gik, blinkede nogle gange og så begyndte den at virke igen, men nu virker den ikke længere.

Mit spørgsmål går så ud på om en transformer kan få defekte udgange, eller når den går i stykker, så går alt lyset?

Der er tale om en 2 år gammel transformer med jernkerne.

Mvh Nicklas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transformer, en defekt udgang?
  • #1   27. nov 2012 er der da flere udgange? vores har en og så er de serie forbundet

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#2   27. nov 2012 Simon - Det har jeg faktisk ikke helt tjek på..
    Jeg mener bare at hver enkel spot går op til transformeren? Er det så ikke som den har flere udgange?

• #3   27. nov 2012 kan du evt finde dem på nettet? og hvor er de købt?

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#4   27. nov 2012 Ikke lige nu, så skal jeg kravle ind i min skunk og kigge nærmer på dem, men kan ikke lige nu, desværre..

Men efter lidt søgning på google, lader der til at man kan godt få transformer med flere udgange og det mener jeg også min har..

• #5   27. nov 2012 har du et multimeter så du kunne måle om der kom strøm?

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#6   27. nov 2012 Ja, og har jeg lige gjort og der kommer kun 1,5V..
    Så den for i hvert fald ikke skrøm.

Og kan jeg ikke ohm´e ledningen for at tjekke om den er bidt over?

• #7   27. nov 2012 Sådanne transformere holder ikke evigt. Hvis den er nogle år gammel, er det meget normalt at den ryger sig en tur.

Prøv evt. at bytte rundt på nogle udgange, for at se om du kan få lys i nogle af de spots som ikke lyser. Hvis du kan det, så køb en tilsvarende transformer smiley

Kommentér på:
Transformer, en defekt udgang?

Annonce