{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.802 visninger | Oprettet:

Bioethanol. Billigste sted online {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har i de seneste år haft en biopejs, der indimellem bliver brugt.

Problemet er blot at bioethanol ikke er videre billigt. Jeg har forsøgt at google et billigt sted at købe det online, men jeg kan ikke finde det billigere end 18,95 eksl fragt. Nogen steder koster det helt op mod 30 kroner.

Her er det så jeg tænker hvad faen der lige går galt, når jeg kan tage i Aldi og køb det til samme pris?
Jeg købte i sin tid et restparti i Elgiganten til 10 kroner literen, hvilket var en super forretning.

Håber lidt på at nogen er jer er heldige og kender et billigere sted, eller ihvertfald kan se emnet her som en reminder om nettet åbenbart ikke er billigst, så I ikke køber det i dyre domme

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bioethanol. Billigste sted online
  • #1   22. dec 2012 15.- i aldi lige pt

• #2   22. dec 2012 Det skal lige undersøges. Jeg får ikke reklamer, så det er måske derfor jeg ikke lige har spottet det.

Det restparti jeg købte slipper nemlig snart op

• #3   22. dec 2012 jeg var der nede i sidste uge, og som altid er aldi en rode butik uden styr på tingene - så der var tonsvis af bioethanol....

så er sikker på det ikke er udsolgt (og de fleste aldier er sku ens) smiley

• #4   22. dec 2012 Jeg synes Aldi butikker er ret forskellige med hvor gode de er til at rydde op, eller også er det forskel på kunderne der roder. Synes ihvertfald kunderne er gode til at åbne alle ting og bare kaste det ned i kurvene igen. Pak dog varen sammen igen når du har kigget på den og fundet ud af det ikke er noget for dig tænker jeg hver gang folk bare vader rundt og roder. Hmm.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #5   22. dec 2012 (link fjernet)

15 kr literen.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#6   22. dec 2012 Skal også lige huske at nævne, at du også kan benytte alm. sprit (husholdnings, etc). Det skulle sodde en smule ekstra, men blander du det med 10% vand så forsvinder soden. - I tilfælde af du kan opstøve dette billigere.

• Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #7   27. dec 2012 19,95,- på http://www.bio-pejse.dk/bioethanol . Kan også afhentes på deres adresse efter aftale. Jeg afhentede en del bioethanol og fik ekstra god rabat:-)

Det er med høj VOL% så prima god kvalitet.

Mange af de helt billige som i aldi er helt nede på 85% og jo så ikke ret rene.

Brug endelig ikke Husholdnings sprit, da det er meget lav %.

Blot min erfaring:-)

Happy Hunting:-)

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#8   27. dec 2012 Morten E.
    Er VOL% ikke kun relevant hvis han rent faktisk brugte sin biopejs til opvarmning. Så længe pejsen blot bruges til at knalde foran de åbne flammer, er det da komplet irrelevant .

• Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #9   28. dec 2012 Hej Daniel. Nej det er ikke korrekt. Hvor stor alkohol % dikterer hvor rent bioethanolen er. Jo højere % jo mindre spild partikler og væske kommer ud i rummet. Så ved eks. 96% er der 4% spildpartikler og væske. Ved eks. 85% er der jo hele 15% spildpartikler og væske, og det er ko ikke godt:-( Så jo højere % jo bedre..:-) Mvh. Morten

• Hans R
    Hans R Tilmeldt:
    jun 2022

Svar: 1
    #17   27. jun 2022 Hej Jonas,
    Har du nogensinde undersøgt alkoholprocenten på den billige bioethanol, du har købt i Aldi/Elgiganten?
    En god bioethanol skal, som andre her i tråden også har påpeget, være med en alkoholprocent, der gerne er så høj som muligt.
    Det bedste er helt klart bioethanol med en alkoholprocent på mindst 95 % og gerne højere.
    Nu har jeg ikke set den billige bioethanol, du har købt, men jeg kender andre, der udelukkende er gået efter prisen og derfor er endt med et produkt, hvor alkoholprocenten er for lav, og det soder derfor en hel del, og der udledes en masse spildprodukter, der giver et dårligt indeklima og en underlig lugt.

Du bør som sagt kun anvende bioethanol med en alkoholprocent på over 95!
    Jeg fandt selv bioethanol til ca. 25 kr. literen hos
    https://www.biopejs-shop.dk/bioethanol-til-biopejse_993.html

Vh Hans

Kommentér på:
Bioethanol. Billigste sted online

Annonce