1.456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

opløs/ætsning af træ? opløs/ætsning af træ?

skal have fjernet en stup, der står fra et træ, som er blevet fældet.
har ikke rigtig det værktøj som jeg skal bruge. så ville høre om i kender til et kemikalie der kan ætse evt et godt hul lige ned i stuppen så jeg derefter bare kan brænde den væk? den er 70 cm i diameter, og skal bare lige ned under græsplænens niveau, så den kan begraves, og på længere sigt rådne op..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opløs/ætsning af træ?
  • #1   28. feb 2013 Bor i et hul i den så du kan skrue en halvanden literes flaske ned i den evt flere steder , så skære du bunden af flasken/falsknerne og fylder dem med 30% benzin og 70% diesel så lader du den bare suge godt og så kan du derefter bare sætte ild til den

• #2   28. feb 2013 lyder som en god idé.. faktisk har jeg allerede boret et hul.. tog godtnok sin tid må jeg sige.. men prøvede at se hvad et stort kanonslag ville gøre der.. guess what smiley nothing.. så jeg bare bruge det hul..tak for tippet.. det prøver jeg.. hvad skal jeg have den til at suge? en 2 liter eller noget?

• #3   28. feb 2013 ellers ta en motorsav og skær nogle dybe riller. så kan du komme meget dybere ned (-:

• #4   28. feb 2013 DINMOR! Ja det kan også bruges

Jamen så meget som muligt men med den blanding skulle det gerne brænde længe uden at gå ud selvom det er vådt smiley

• #5   28. feb 2013 har overvejet at låne en motorsav.. men er lidt bange for at ramme sten osv under stuppen.. ved ikke hvor dybt den går

• #6   28. feb 2013 Så dybt skal du heller ikke skære bare en 20 cm ca ned i roden det kan du roligt gøre uden at ramme sten

• #7   28. feb 2013 og ellers må du jo i gang med filen smiley
    ellers lån et langt speedbor ved dine lokale elektriker. så kan du bore et 20 mm hul på 20-30 cm og gøre som kenny siger med flasken

Kommentér på:
opløs/ætsning af træ?

Annonce