1.566 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kold lejlighed :s Kold lejlighed :s

Hej allesammen
Håber lidt der er nogen af jer der har stået i samme situation som mig, og muligvis har en løsning på hvad jeg kan gøre.

Jeg bor i en dejlig lejlighed, men om vinteren og når der er godt med vind på så er her altså pisse koldt!
Vågnede op idag med en temperatur på 14,5 grader i mit soveværelse og 15,5 i stuen, radiatorene banker løs på max! jeg har udluftet dem for at se om det skulle hjælpe, men desværre ik.
Resten af lejligheden ligger på omkring de 16 grader her til morgen, vil jeg tro.
Ik lige just noget at råbe hurra for.
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre?
Jeg har endnu ik snakket med udlejeren, men har tænkt mig at gøre det idag, men er der nogen der ved hvad mine rettigheder er i forhold til privat udlejning?

En lille bonus info, så kan man se ud til teglstenene og nogle stedet helt ud til vejen (det er det rum imellem væggen og taget)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kold lejlighed :s
  • #3   27. jan 2014 der er vel ikke så meget du kan gøre ved det smiley tænder jeg ikke for varmen på værelset har jeg mellem 8 og 12 grader om morgenen -.-

• #5   28. jan 2014 Det er vel dårlig isolering der er skyld i dit problem. Jeg bor selv til leje og min udlejer gad ikke høre da jeg sagde at der ikke var nok isolering. Så jeg isolerede selv skunkene. Det sparede mig en del og kostede mig kun 500kr (svigerfar arbejdede på rockwool) men hvis det er hele væggene og taget er det self omfattende

• dennis
    dennis Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 62
    #6   28. jan 2014 Abe 2: Hvad skulle det hjælpe at klistre plastik på vinduerne med tape??? Det er fordi der mangler isolering i loft/tag, sikkert også i skunk og hulmur. Det har intet med vinduerne at gøre og at de mangler plastik smiley

• #7   28. jan 2014 tag dog fat i udlejer som det første.. man får jo alligevel ikke 50 ens svar du kan stole på ang. rettigheder herinde smiley

Kommentér på:
Kold lejlighed :s

Annonce