1.721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bolighaj søges. Bolighaj søges.

Puhaaa.... Min kæreste og jeg (eller hvad siger man?) er netop gået fra hinaden. Vi boede sammen i et hus i Kalundborg med vores 2 hunde.

mine forældres hus på amager er lige blevet solgt, og de står og har lånt en to værelses lejlighed af noget familie som de flytter i den 1 marts.

Derfor er der ikke plads til maj - for slet ikke at snakke om min hund. (5 årig gammel tæve. 20-25 kg). Men jeg er trods alt stædig nok til at sige at jeg VIL ha' hende med mig.... Ellers må hun desværre aflives.

Eftersom dette selvfølgelig ikke har været planlagt er pengene absolut minimale og jeg kender ikke til min fremtidige indkomst. Det vil ihvertfald ligge i noget i retning af SU, kontanthjælp indtil jeg kommer igang med min uddannelse og får mig et job ved siden.

Men jeg har kigget alle boligsider tynde for boliger, og jeg skal ikke være bange for at indrømme at jeg STINKER til det. Jeg ved slet ikke hvor eller hvad jeg skal kigge efter.

Så er der ikke en der har lyst til at hjælpe mig.

Med overtagelse snarest muligt selvfølgelig. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bolighaj søges.
  • #3   27. jan 2014 Hvilket område skal det være?

• #4   27. jan 2014 Har gået i folkeskole med en som på hendes væg på facebook postede lejligheder til leje. Men afhænger af hvad du har af penge. Mit valg ville nok (i dit tilfælde) og finde et værelse du kan leje, hvor der er tilladt husdyr.. Men KUN hvis du virkelig ikke kan bo hjemme hos dine forældre.

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #5   27. jan 2014 hvis du vil ind til københavn, så plejer både hvidovre og rødovre kommune at være ret hjælpsomme med at skaffe en akutbolig hvor du også må have hund.

i valby ligger der lejrebo som har et boligkompleks på carl t h dreyersvej hvor man også må have hund - her er der også hurtigt bid på en bolig

• #6   29. jan 2014 Jeg har et ekstra værelse med altan du godt må leje! smiley

Kommentér på:
Bolighaj søges.

Annonce