11. aug 2008 Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
Bolighaj søges. Bolighaj søges.
Puhaaa.... Min kæreste og jeg (eller hvad siger man?) er netop gået fra hinaden. Vi boede sammen i et hus i Kalundborg med vores 2 hunde.
mine forældres hus på amager er lige blevet solgt, og de står og har lånt en to værelses lejlighed af noget familie som de flytter i den 1 marts.
Derfor er der ikke plads til maj - for slet ikke at snakke om min hund. (5 årig gammel tæve. 20-25 kg). Men jeg er trods alt stædig nok til at sige at jeg VIL ha' hende med mig.... Ellers må hun desværre aflives.
Eftersom dette selvfølgelig ikke har været planlagt er pengene absolut minimale og jeg kender ikke til min fremtidige indkomst. Det vil ihvertfald ligge i noget i retning af SU, kontanthjælp indtil jeg kommer igang med min uddannelse og får mig et job ved siden.
Men jeg har kigget alle boligsider tynde for boliger, og jeg skal ikke være bange for at indrømme at jeg STINKER til det. Jeg ved slet ikke hvor eller hvad jeg skal kigge efter.
Så er der ikke en der har lyst til at hjælpe mig.
Med overtagelse snarest muligt selvfølgelig.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 272
feb 2009
Følger: 1 Svar: 531
i valby ligger der lejrebo som har et boligkompleks på carl t h dreyersvej hvor man også må have hund - her er der også hurtigt bid på en bolig
sep 2012
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 84
Bolighaj søges.