2.550 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Reparere døre i lejlighed Reparere døre i lejlighed
Jeg står og snart skal flytte ud af en lejlighed, et par af de indvendige døre har fået små skader fra væske, bl.a. ved at jeg har haft en t-shirt til at hænge til tørre op ad en af dem.
Desuden er badeværelsesdøren ret grim for neden, da den er en del af badeområdet, og derfor har fået massere af vand (og kalk).
Det er nogle lette træbeklædte døre, mere kender jeg ikke til dem.
Kan det repareres? Evt med noget lak/olie?
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.990
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Men prøv at hør udlejer ad om hvad du må gøre
Den på badeværelset kan jo til dels siges at være uforskyldt, da det jo er på et badeværelse og der må påregnes at kunne komme vand på døren - men som sagt, tag den med udlejer
jun 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.990
Ina: Nej det kan nok ikke betale sig så ^^
Who knows?? Det var også noget i den stil jeg tænkte
Tak for svar.
feb 2009
Følger: 1 Svar: 531
evt prøv at tage døren - der er mat efter en våd t-shirt - og læg den vandret og kom en LILLE SMULE!!!! sprit på og sæt ild til det og så efter 1-3 sekunder puster du det ud... evt. gentag hvis den ikke forsvinder første gang.
den med badedøren er dit eget problem - du burde have haft sat et bade forhænk op for at beskytte døren... den gamle og flere af hendes naboer har lige været igennem samme "tur" med rådene døre i baderum.
feb 2009
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.038
feb 2009
hvis det er et alment boligbyggeri du bor i, så har du altid pligten til at vedligeholde det indvendige
http://www.bolius.dk/hvad-skal-du-vaere-opmaerksom-paa-ved-indflytning-i-lejebolig-16227/
Reparere døre i lejlighed