751 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Piet M
Piet M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Flyttefirma i København Flyttefirma i København

Hej alle

Jeg står overfor en flytning, og har brug for hjælp fra et flyttefirma, da jeg er ret handicappet i øjeblikket. Jeg har googlet lidt frem og tilbage efter billige flyttefirmaer i København/Frederiksberg, da jeg selvfølgelig gerne vil have det gjort så billigt som muligt.
I den forbindelse er jeg stødt ind i siden http://www.fragtopgaver.dk/flyttefirma-koebenhavn

Den ser umiddelbart ok ud, men vil høre om der er nogen af jer der har erfaring med ovenstående?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyttefirma i København
  • #1   24. maj 2015 Nu kender jeg ikke firmaet men har googlet firmaet omkring kritik og der er ingen men ret gode anmeldelse på trustpilot.

At det kan lægges i udbud hos 4 flyttefirmaer er en fin service som betyder at vognmanden bruger sin bil optimalt hvis han alligevel er i området og ikke skal køre med en tom vogn hjem.

• #2   24. maj 2015 Jeg anbefaler 3x34, der er ingen hemmelige dagsordener, som eksempelvis med Holger Danske.
    Alt er med i prisen.
    Jeg brugte dem da min mor døde, super service, og rimeligt billigt.

Min søster brugte Holger Danske, det kostede en bondegård, og i modsætning til 3x34, skulle der pludselig lægges moms til som var inkluderet i 3x34, så kan man jo godt slå sig op på en rimelig pris. - Udover det havde de tillæg på dit og dat...

• Piet M
    Piet M Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   24. maj 2015 Markgreven: Tak for svar - jeg har faktisk også kontaktet 3x34. Det er bare svært at vide om det er en rimelig pris man får, når man ikke er vant til at bruge deres service, så jeg ville gerne prøve en alternativ løsning. Nu giver jeg det i hvert fald et forsøg og så må vi se hvad det bringer.

Curt J: Tak for din konstruktive kommentar.

Kommentér på:
Flyttefirma i København

Annonce