{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Utrygge lejere pga. ansatte i boligselskab {{forumTopicSubject}}

I et boligselskab ansætter man tidl. kriminelle, som man ellers truer at ville opsige pga. nævnte kriminalitet.

I TV2s Nyheder står bl.a.:
[i]
"I det socialt udsatte boligområde Mjølnerparken på Nørrebro i København er flere mænd med kriminel fortid og med tilknytning til binger nemlig blevet ansat hos det almene boligselskab Bo-Vita - det, der tidligere hed Lejerbo København."[/i]
[/i]
Kan det virkeligt passe, at beboere skal føle sig utrygge, når disse har adgang til deres boliger via nøgler.

Og det er måske ikke det eneste sted, dette finder sted?!

Det lyder helt uhyrligt....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utrygge lejere pga. ansatte i boligselskab
  • #2   17. jun 2018 Desværre er det ikke et særtilfælde at myndigheder belønner kriminelle idiotet smiley

• #4   17. jun 2018 # 2

Nej, det er det ikke, og jeg har kendskab til et boligselskab, der gav folk, direkte ankommet og henvist fra jobcentret, adgang til nøgler til bl.a. et skab til beboernes ekstranøgler, en af de første dage efter de var ankommet i aktivering.

Og efter få dage skulle disse ha' fri til lægebesøg og andet....og så så man dem sjældent igen.

Efterflg. blev det ændret, da de faste funktionærer opponerede, og afleverede deres nøgler i protest.

• #5   17. jun 2018 Boligselskabet udgør jo en myndighed overfor sine lejere oleS !
    Der menes vel at de er ansat som gårdmænd el.lign.,men det ændrer jo ikke på det idiotiske i at ansætte bandemedlemmer i et område som Mjølnerparken.
    Hvis nogen alvorligt tror på at de har lagt banderne bag sig fordi de har fået et job har man sku ikke fulgt særlig godt med.
    Mit gæt er at banderne blot har fået endnu flere steder hvor de kan gemme sine våben.

• #9   17. jun 2018 # Annella

Desværre har de i hvert fald haft adgang til folks ekstranøgler, i det tilfælde jeg har kendskab til.

Det er bl.a. folk i aktivering, der lige er trådt ind i boligselskabet, og chefer der ikke er ansvaret bevidst, aflåser ikke skabe med nøgler etc. samt adgang til kælderrum o. lign.

Mange i sådanne selskaber opbevarer da også hellere deres ekstranøgler hos en nabo i området, fordi der ikke er tiltro til boligselskabets medarbejdere.

Ved brand, vandskade o. lign. må der rekvireres en låsesmed.

Men det selskab jeg kender til, har ikke tilknytning til bandemiljøet, men førhen hvor det var mere brugt med faste funktionærer, der havde været der i en årrække, var der som regel ingen problemer.

• #11   17. jun 2018 Jeg må sige at i det boligselskab jeg bor i i Slagelse ikke har ekstra nøgle til mit hjem så skulle det ske at jeg fik låst mig ude skal jeg have fat i en låsesmed dog har jeg fået lavet låsen om så jeg skal låse når jeg går så dette problem har vi ikke her smiley

• #12   17. jun 2018 # 10

Haha, nej , det ville du da sikkert, du plejer ellers altid at forsvare dem på kanten af loven...og derover.

Og hvis du læser det rigtigt, så er det noget, der HAR fundet sted for år tilbage, og med ny ledelse osv. kan man ikke hænge nogen op på det nu.

• #15   17. jun 2018 # 14

Hvis du gad at læse oplægget, før du svarede, så vil du af afsnittet, der er citeret, kunne se, at Lejerbo har skiftet navn.

• #17   18. jun 2018 Hvad der sker i Møljnerparken under radaren er under al kritik.

Man ser ofte Mohammed Aslam udtale sig i News. Han ligner ikke ligefrem en som er integreret.
    Læs her:
    https://www.b.dk/nationalt/kongen-af-mjoelnerparken-er-tilbage

og så denne lidt ældre artikel.
    https://www.b.dk/nationalt/kongen-af-mjoelnerparken-er-tilbage

• #19   18. jun 2018 Oh ja, kan se at jeg er kommet til at kopiere forkert. smiley

Kommentér på:
Utrygge lejere pga. ansatte i boligselskab

Annonce