641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Demokratiet falder gang på gang. Demokratiet falder gang på gang.

Ja har her hen på eftermiddagen været til et møde da vores boligforening har fået sin helt egen diktator og vi i bestyrelserne var inviteret til et fællesmøde fra 17 til 19 og det jeg efter mødet så som det største problem var at diktatoren talte i mindst en hel time, så alle dem der var kommet for at få svar på deres spørgsmål måtte gå hjem igen uden at havde fået svar for der kan ikke gives ordenlige svar på 60. minutter og syntes vi var mange.
Så hovedbestyrelsen og diktatoren har handlet hen over hovederne på beboerne - skræmmende.
og det var ren spildtid for dem der kom.
Jeg må bare sige at kun tåber frygter ikke et dårligt lederskab ej heller en dårligt leder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Demokratiet falder gang på gang.
  • #1   26. okt 2018 Der er kun en som kan bestemme forløbet af et bestyrelse møde og det er ordstyreren, eller som man siger dirigenten som skal holde styr på forslag stillere samt at holde et møde med formanden om et forløb af mødet.

Her skal han pointerer at alle som vil høres også bliver det - så det hele ikke ender i skæg og sorte briller.

Så fejlen er ikke "diktatoren" men ordstyreren som ikke gør sit job god nok, så ud med den person og få valgt en som er mere inde i foreningslivets regler.

• #2   26. okt 2018 Polysl ordstyren var diktatoren smiley :-) smiley

• #3   26. okt 2018 Måske har der ikke været nogen ordstyrer? Eller har der Leon?

For det er da ikke i orden at man ikke kan stille spørgsmål, for det skal der gives rum for.

• #4   26. okt 2018 cris7 ja netop og ellers er det spild af folks tid smiley

Kommentér på:
Demokratiet falder gang på gang.

Annonce