319 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Tilstandsrepporter ved salg og køb af hus. Tilstandsrepporter ved salg og køb af hus.
Ja mon ikke de fleste der har solgt eller købt hus har set en tilstandsrapport og jeg har både været med til at sælge hus og ligeså købe hus og jeg syntes det i begge tilfælde var spild af tid og penge og det var da kun dem der lavet tilstandsrapporterne der tjente + forsikringsselskaberne og både da jeg solgte og da jeg købte følte vi os godt og grundigt til grin og jeg husker at jeg faktisk ikke vil betale for sådan rapport, meeeeeen banken sage årh kom nu Leon og så tænkte vi pyt og ja de historier ku jeg tærske meget langhalm på
0 synes godt om
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 615
Kun hvis vi begge er kraperet kan huset sælges uden rapporten.
Det værste er, at førstegangs købere ikke tør købe, fordi det er svært at gennemskue hvad K1 - K2 og K3 står for, og hvor alvorligt en eventuel skade er.
F.eks har vi en flise i vores badeværelses gulv, som vil lyde hult når man banker på den, sådan har flisen været i mindst 25 år uden at revne - men den vil blive opgivet som en Kèr,
Jeg agter ikke at ville skifte flisen, da den nye fuge ikke vil blive samme farve (ny flise har jeg dog liggende)
De rapporter er efter min mening lige til at lukke op og "skide" i.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 615
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Tilstandsrepporter ved salg og køb af hus.