{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Internet tv - For godt t at være sandt {{forumTopicSubject}}

Nu står jeg med et stort problem, og kan ikke få tv i min lejlighed. (Andet end Dr1 & TV2)

Eller dvs jeg med 90 % sikkerhed ikke kan.

Inde på Facebook kører der en reklame med internet tv ; http://satellite.gtrade.org/

Er det svindel, eller er der nogen herinde der har det ? Det virker lidt suspekt med hjemmesiden, da den jo ikke er opført yderst professionelt, og så et engangs beløb ?

Jeg kan ikke leve uden tv, så er næsten villig til alt !!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Internet tv - For godt t at være sandt
  • #1   15. feb 2009 TDC har noget internet TV.. for 399 i måneden får man TV, internet og telefon hvis man vil have den.. Det er RØV billigt..

• #2   15. feb 2009 samtidig installerer de en boks, så du kan optage, trykke pause, og spole tilbage i direkte TV.. Og så slipper man for at skulle lave ændringer fra 31 oktober hvor man ændrer signalerne..

• #3   15. feb 2009 TDC /yousee leverer ikke ude hos mig, selvom de gør på den anden side af vejen... Problemet hos mig er, der ikke er gravet de nødvendige kabler ind, og det er for dyrt at etablere, i forhold til hvad de kan tjene på det...

Der imod kan Telia muligvis levere deres internet/tv altså Zaptor. De kan bare ikke sige om det er helt sikkert, jeg kan se tv, og få den nøjagtige hastighed, da jeg ligger 2,8 km fra deres sendestation, hvor max er 3 km ..

• #4   15. feb 2009 Og Fibernet er ikke en mulighed, da ingen andre i ejendommen vil have det

• #5   15. feb 2009 det der kan du ikke bruge til en skid. Du kan få det helt gratis andre steder. Det eneste programmet gør er at finde de tv kanaler der streamer online. Og det er der ikke mange her i danmark der gør. du får en masse udenlandske kanaler ud af det. og så får du dr1, dr2, dk4 og sådan noget

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142
    #6   15. feb 2009 hva med parabol?

Kommentér på:
Internet tv - For godt t at være sandt

Annonce