Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Streaming af CHL i aften?
  • mathias j
    mathias j Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #1   11. mar 2009 (link fjernet)

• #2   11. mar 2009 mathias. Problemet er at jeg ikke kan få lov til at installere TVU player på computeren, da jeg sidder på arbejdet smiley

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #3   11. mar 2009 www.atdhe.net

Den bedste streaming side jeg har fundet endnu.

• #4   11. mar 2009 Rasmus. Ja, der er en del, men virker de så? Jeg synes ikke jeg kan få nogle til at virke rigtigt smiley ?

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

#5   11. mar 2009 Altså nu er kampene jo ikke igang. Og ja de plejer at virke. Netop derfor jeg skriver det er den bedste streaming side jeg har fundet endnu, fordi de næsten altid virker, til forskel fra mange af de andre stites.

• #6   11. mar 2009 Jeg prøvede bare en af de kmape, som var i gang, og der sketet ingenting. Men jeg må se om det virker, når den bliver 20:45. Tak for det smiley

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

#7   11. mar 2009 Tør næsten godt garantere at det virker smiley Ellers så prøv firefox hvis du har det installeret. Så skulle den være hjemme.

Kommentér på:
Streaming af CHL i aften?

Annonce