{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Frank d
Frank d
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Sony 40w4000 eller samgsung 40A446? {{forumTopicSubject}}

hej...

inden du skal til at kommetere det her , så udtal dig kun hvis du ved noget.. tak, på forhånd..

jeg står og skal snart invester i et nyt tv :)!...
40 tommer smiley

står mellem valget på en sony 40w4000 eller samsung 40A446..

som i kan se på linksne har de begge DVB-T og C tuner og MEPG 4... men mit store spørgsmål er om de to opløsning har en stor forskel og hvor meget Digitalt tv certifikation betyder..
det skal siges der hvor jeg har tænkt mig og købe det er sony 1000 kr dyre end samsunget...

Sony: ( (link fjernet) )
Opløsning: 1920 x 1080 (ikke ved pc tilslutning)
Digitalt tv certifikation: HD ready 1080p
ikke så flot design igen i forhold til samsunget

Samsung: ( http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=473244&Specs=true )
Opløsning: 1366 x 768 (dette er ikke opløsning ved tilslutning af pc:)
Digitalt tv certifikation: HD ready

flot design :)!

det som får mig og tvivl er at jeg skal bruge det til et lidt mindre rum , istarten ... og derfor er jeg mest til sonyet pga. opløsning, men design mæssig er det jo ikke så flot og dyrer end det andet...

Hvilket skal jeg vælge ? og begrund?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony 40w4000 eller samgsung 40A446?
  • #1   17. mar 2009 Tag da Sony'en den har fuld HD .. smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #2   17. mar 2009 Jeg ville nok tage Sony KDL-40W4500, da den har netværkstilslutning, 100Hz og så er den sort istedet for midnatsblå (i forhold til KDL-40W4000)

Full HD betyder en del hvis du påtænker at bruge den til bluray, hdtv, playstation 3 mv.

Så helt klart Sony. Den Samsung kan du ikke sammenligne, og Sony'en er mere end 1000 kr mere værd i forhold til den Samsung.

PRC-data som er øverst på begge lister kan jeg også godt anbefale. Men husk når man søger på hifipriser.dk så er der tit nogle af de billige der ikke er dansk garanti på, hvor det fx er fra Holland, så er der kun et halvt års garanti istedet for et år eller to hvis det er med dansk producent-garanti.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #3   17. mar 2009 hvis man vil have det nyeste nye, så skal man nok op i Sony KDL-40Z4500 eller lignende (200hz).

Men Samsung og Sony ligger nogenlunde i samme prisleje, hvis man sammenligner specifikationer. Nogle gange er Sony endda lidt billigere (man får mere for pengene).

Kommentér på:
Sony 40w4000 eller samgsung 40A446?

Annonce