{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Dreambox, hjælp til model???? {{forumTopicSubject}}

Har sådan en boks i kikkerten, men synes der er et hav af dem, og har ingen anelse om hvilken model og hvad for noget tilbehør man skal købe med til den, så hvis nogen herinde ved lidt om det må i gerne smide et par link eller model navne osv osv.

Mvh og tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dreambox, hjælp til model????
  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #1   24. jun 2007 (link fjernet)

    Her er mine dele bestilt, forresten lækker maskine, med mange muligheder:)


  • #2   24. jun 2007 har været inde og lure på den side, men fatter bjælle af alle de model numre og det, vil bare gerne vide hvad jeg skal gå efter ?? :o)

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #3   24. jun 2007 Jamen jeg har den her, og der er der mulighed for at kunne både sætte dvd drev i, så man er fri for sin gamle dvd maskine og der kan også smides harddisk i... DreamBox DM7025Si... den er dog lidt dyr...
    DreamBox DM500 er også okay, men den anden er der lidt fler muligheder i mht til tunere osv... men det hele står der inde jo...


  • #4   24. jun 2007 okay alle tiders nu ved jeg hvad jeg skal kigge efter.
    Er der nogen form for abb man skal betale for eller hvad, for synes ikke helt jeg kan læse mig frem til det, så bare at der følger noget erotik fis med :o) som om vi har noget at bruge det til :o)


  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #5   24. jun 2007 Det tekniske med opsætning og det ved jeg ikk ret meget om, man ska virkelig være nørd for at få det til og virke, det har jeg haft en jeg kendte til at sætte op for mig... så der kan jeg ikke hjælpe dig, men ring da til dem smiley


  • #6   24. jun 2007 okay det vil jeg prøve og gøre, mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Dreambox, hjælp til model????

Annonce