{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Jens K
Jens K
Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332

HD signal til Yousee? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen.
Vi har normalt antenne signal fra antenne foreningen men vi vil gerne have HD signal og jeg ved ikke så meget om det så ville høre hvad jeg skal gøre og have for at jeg kan få HD signal.

Vores fjernsyn er 50" og det står at det er HD ready.

Håber i kan hjælpe

Jens Knudsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HD signal til Yousee?
  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #1   27. jul 2009 Hd kanalerne er alligevel ikke Full HD altså 1080p så tvet er fint nok.. Du skal vel kontakte Yousee og spørge om det kan tilbydes hos dig. Du skal have en boks stående under dit tv som du kan modtage signalet med, så vidt jeg ved.

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
  • #3   27. jul 2009 ja kontakt dem og du får sådan en boks og så er der nogle af kanalerne der er hd og jeg kan se forskel på mit tv om det er hd eller ej :S vi prøvede at se om vi kunne se forskel f.eks da landskampen mellem dk- og swe spillede og ja det kunne man ingen tvivl der.. jeg fik den da der var gratis oprattelse smiley og så er den os med optager det sku meget lækkert.

• #4   27. jul 2009 hvis dit tv har et DVB-C tuner modul så skal du bare have fat i et CA modul også et kort smiley

men ellers skal du godt nok have en boks smiley

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#5   27. jul 2009 casper K : hehe forstod ikke så meget af det smiley Kan du ikke linke til noget af det så jeg kan se det?:)

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#6   27. jul 2009 ..... B : Vi har lige købt en stor program pakke. er det det programkort du snakker om ?:) Jeg bliver nødt til at spørge lidt ind til det da jeg ikke ved særlig meget om det smiley

• #7   27. jul 2009 du skal have et program kort.. lige som du har et kort i viasat bokser og det.. kortet koster 199kr hver 6 måned at have.. og så koster det 79kr om måneden for en HD boks med optager

• #8   27. jul 2009 men ville sige det bedste er at ringe der ind og på den måde stille alle de spørgsmål man nu har..

• #9   27. jul 2009 ja sorry smiley betaler os selv 59 kr om måneden

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#10   27. jul 2009 Kan jeg ikke lige skrive i morgen i dette forum?:)
    Det er fordi min bror som forstår det meste af dette og som har mest styr på det er lige gået. Men jeg kan lige skrive en PB til dig i morgen ...... B med mit nummer og hvornår jeg har tid til at snakke:)

Tak for hjælpen alle sammen smiley

Kommentér på:
HD signal til Yousee?

Annonce