830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Lars I
Lars I
Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70

Det nye tv signal. reklame har i set Det nye tv signal. reklame har i set

Hej.. lige før var der en reklame med at det gamle signal slukker 31 oktober.. og det ved jeg godt..
men så sagde ham der.. et øjeblik vi tjekker lige om du er klar til det nye signal??

hvordan kan de lige tjekke det over en tv reklame :b?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det nye tv signal. reklame har i set
  • Lars I
    Lars I Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70
    #2   23. sep 2009 okay for på min siger den jeg er klar og det..
    nogen der har set den reklame.. og har prøvet hvor de man ik er klar :b?

• #3   23. sep 2009 Har du kabel tv via en antenne forening i den by du bor i eller ser du det via en gammel antenne på taget??

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #4   23. sep 2009 Det kan de heller ikke... Reklamen vises kun på kabel tv, parabol osv.

• #5   23. sep 2009 har du set den reklame på tv3 :0) derfor kan de sige at du er klar til det nye tv signal...

som bech skriver vises den KUN på kabel tv, parabol og derfor kan de sige sådan..

• #7   23. sep 2009 det er lavet på denne her måde..

alle som modtager analog tv. får den med at tvet ikke er klar til det nye signal.

alle der modtager digital tv. får den med at tvet er klar til det nye tv signal.

analog er nogle helt andre antenne der sidder på masterne. så derfor har de mulighed for at ligge forskellige reklamer på serverne der styrer analog og digital..

ps. jeg arbejder i branchen ;o) så den er god nok... hvis du får den med i ikke er klar. så skal i nok til at skynde jer med at få fat i et tv der kan modtage DVB-T eller købe en box der kan lave det om så i kan se det gennem scart udgangen på tvet.

• #8   23. sep 2009 vi har de der antenner liggens på loftet dem i metal . og vores fjernsyn har alt det der skal bruges til det digitale tv signal indbygget, men vi kan ikke se dr 1 den hakker og billedet forsvinder osv osv men tv2 er perfeckt. og det er indstaleret i digitale kanaler. mit spørgsmål er så hvad nu hvis vi går op på loftet og rykker de der analog modtager ned og sætter en digital antenne op på loftet vil det hjælpe noget ???

men tv2 er perfeckt i digital modtagelsen så kan ikke forstå det med dr 1

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #9   23. sep 2009 Hvis du kan modtage Tv2 perfekt, skal du kunne modtage det hele, da det er fra Tv2 masterne, at signalet sendes.

Har du rettet antennen mod den korrekte mast, og vender antennen rigtig?
    Lodret eller vandret?

På dette kort, kan du se hvilken mast din antenne skal være rette imod. Du indtaster blot din adresse.
    (link fjernet)

• #10   23. sep 2009 AmbY

der er kun lavet én reklame. og den sendes på det digitale. eftersom dem der har en box, modtager begge dele..

• #11   23. sep 2009 haha det er alle tv der virker med det

• #12   24. sep 2009 det er ikke tv2 master.. smiley men BSD (broadcast service danmark) master. de er 320m høje ;o)

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#13   24. sep 2009 Men det er dem Tv2 udsendes fra, derfor kalder jeg dem Tv2-master.
    Ejer BSD ikke andre master?

• #14   24. sep 2009 de ejer alle de høje master i danmark, de andre på 40-100m er sonofon eller tdc. de bliver primært kun brugt til mobil nettet og skyline

• #15   24. sep 2009 min antenne står vandret skal den ikke det da ????

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#16   24. sep 2009 Så er det vel ikke forkert, at kalde dem for Tv2-master, er det??

Jeg ved ikke, om din sender, sender lodret eller vandret. Det kan du vist se på tekst-tv.

Kommentér på:
Det nye tv signal. reklame har i set

Annonce