{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Prøver TV2 for meget... ? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er der lige sat i gang i en ny serie, som igen omhandler psykisk og fysisk handicappede.

Det virker lidt som om de vil ride på bølgen af Peter og Morten, Men det når de da aldrig. De var jo noget specielt.

Men er det en serie i vil følge med i ? Efter at have set de første 5 min af det, er jeg allerede blevet træt af at høre hende damen snakke... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøver TV2 for meget... ?
  • #2   21. okt 2009 Synes da det er fint nok, så kan folk få et indblik i at handicappede også kan have et normalt liv. Tv2 sender meget af det samme, ja det er rigtig.
    Men synes også det er godt nok de sender sådan nogen programmer.

• #3   21. okt 2009 Et eller andet sted syntes jeg faktisk det er okay, man ser på en serie om evnesvage, folk tror jo ikke de kan noget somhelst, og at deres liv en noget lort.
    Men i virkligheden så klare de sig jo fint, og ser også ud somom de more sig, ligesom alle os andre smiley
    - Men ikke en serie jeg vil se, men det er nu mere fordi jeg ikke har tiden smiley

• #4   21. okt 2009 Det sagde jeg os til min mor så sent som igår , og jeg syns fucking det er vammelt !! Som om de ikk har pumpet RIGELIGT med penge igennem på morten og peter , nu ska vi se 4 retarderede prøve kjoler på landsdækkende tv ?! Fuck me..! De får ikk mit seertal det helt sikkert ..

Kommentér på:
Prøver TV2 for meget... ?

Annonce