{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.079 visninger | Oprettet:

Chuck N
Chuck N
Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233

Gratis Kabel Tv. Eller hva? {{forumTopicSubject}}

Hej Bab,...

Har lige købt hus, og der har jeg så sat mit fjernsyn op.

og der satte jeg mit antenne kabel i.

Og kan så se at det er Kabel tv fra yousee.

Det må være noget den tidligere ejer har bestilt.

Der er en boks på loftet, som hvis jeg sætter den i stik kontakten, så virker antennen..

Men jeg har ikk bestilt yousee, eller skrevet under på noget nogen steder,

Så mit spørgsmål er ? er det FREE TV ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis Kabel Tv. Eller hva?
  • #1   11. nov 2009 Det dummeste du nogensinde har gjort er at skrive det herinde smiley

TYS TYS...

• #2   11. nov 2009 Det er et salgstrick fra yousee...
    Den tidligere ejer havde yousee. Og derfor har de ladet det ligge.

Yousee sender en fin regning om en måned eller 3 med beskeden: "Nu har du prøvet Yousee så nu skal du betale!"

• #3   11. nov 2009 Kundeservice er ikke eksisterende hos YouSee smiley så det kan det ikke være.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #4   11. nov 2009 Det er da noget nær det værste sludder jeg har hørt.
    Yousee kan IKKE sende en regning efter nogle måneder, og forlange at få penge, da de ikke har indgået en aftale med kunden!

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#5   11. nov 2009 Nej det er ej.

Når der ikke ligger en skriftlig aftale, kan Yousee ikke kræve penge ind.

Kundens ansvar siger du, jamen den nye beboer er jo ikke kunde, da der ikke er lavet en aftale med det pågældende selskab.
    Hvis den forrige ejer holdt avis, kan kan avisen jo heller ikke forlange, at den nye beboer bare skal fortsætte.

Hvad nu, hvis den nye beboer slet ikke har fjernsyn, hvordan ved han så, at der er signal, som han skal opsige?

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#6   11. nov 2009 Jeg kan så lige tilføje at huset har stået tomt over 1 år. fordi tidligere ejer døde. så det er et langt salgstrick fra yousee så da?

Denne tråd bliver slettet kl 12.00 smiley

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#7   11. nov 2009 Så bliv da endelig ved med at se tv!

Hvorfor pokker sletter du tråden?
    Mon ikke andre har glæde af den?

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#8   11. nov 2009 Og lige til Maj C.

Har ikk bedt dem om at sende kabel tv til mit hus, så hvis de om et halvt år eller sådan noget finder ud af at jeg har fået kabel tv gratis, og de så vil have penge, eller lukker det, så finder jeg da bare en anden udbyder at bestille det ved. der er jo nok at vælge mellem..

Man sku tro du havde aktier i yousee.

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#9   11. nov 2009 Lader tråden stå smiley

• #10   11. nov 2009 Man får ikke en regning hvis man flytter ind et sted hvor der allerede er yousee, og hvis man får en regning, så skal man ikke betale den, for som Hans siger, så har man ikke indgået nogen aftale med dem.

vi havde yousee basispakke da vi flyttede ind, vi havde den i ca. 6 mdr inden de fandt ud af at vi ikke betalte, så det var da fint. Vi fik ingen regning, men nu får vi tilgengæld alle deres latterlige "tilbud"...

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#11   11. nov 2009 Ja Maj.. Sys satme også du er langt ude.. HAR IKKE BESTILT NOGET: DERFOR KAN DE HELLER IKK FORLANGE NOGLE PENGE AF MIG!

og hvis de lukker det, så er det jo bare ærgeligt. så var det en god tur, sålænge det varede smiley

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#12   11. nov 2009 Ja det har jeg godt fattet.. Men jeg vil da hellere have gratis tv indtil de sender mig det brev.. Vil da ikke ringe og gøre dem opmærksomme nu, hvis jeg evt, ku spare 475kr i måneden de måske næste 7 måneder, før de opdager det..

Din logik med at ringe og sige det holder jo ikk..

• #13   11. nov 2009 nu skal i huske på at nogen bolg foreninger hár indgået en aftale med yousee . så det er med i dine månedlige husleje . sårn er det hos en af mine kammeraters søster som bor i glostrup

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#14   11. nov 2009 Man kan da bare opsige det, hvis man ikke vil have det.

• #15   11. nov 2009 For det første har Maj ret - for det andet forstår jeg ikke hun overhovedet gider hjælpe jer klaphatte når i ikke engang kan snakke ordenligt !

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 12
    #16   12. nov 2009 Lille - My . Du er godt nok ikke meget bedre selv til at snakke ordentligt, og du er endda hjælpe-administrator?

Hvad med at komme med nogen kilder på de udtalelser i kommer med ? Hvis I fortsætter sådan der, så kan I diskutere helt til sommer uden, at I finder ud af hvem der har ret, og hvem der tager fejl.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#17   12. nov 2009 Hvad er det lige, at hun har ret i Lille - My?

Hun har skrevet en masse efterhånden, noget er rigtig, men en stor del af det, er en værre gang vrøvl!

Kommentér på:
Gratis Kabel Tv. Eller hva?

Annonce