{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Digitale kanaler? {{forumTopicSubject}}

Hey BB

Jeg har et problem med mit forholdsvis nye tv. tror jeg.

jeg er lige flyttet tilbage til de gamle fra ringsted hvor jeg havde samtlige digitale gratiskanaler. og det var i perfekt kvalitet.
men nu da jeg har sluttet det til kabel tv fra yousee kan jeg ikke tage dem og billedet er værre end på den gamle husantenne. mit tv har både DVB-t og DVB-c samt MPEG-4 tuner og er Full HD men er det antenneforeningen den er gal med eller tv'et??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digitale kanaler?
  • #1   16. dec 2009 Du skal sikkert have en digitalboks?? Synes jeg har hørt en masse snakke om at hvis de er medlem af antenneforening, så skal de have en digital boks for at kunne tage de nye og få ordentligt signal.
    Men jeg er af hunkøn, så jeg aner faktisk intet omkring dte. smiley Bare et lille gæt. smiley

• #2   17. dec 2009 digitalboksen er ikke nødvendig da jeg har de rette tunere og den rigtige dekoder

• #3   17. dec 2009 Altså alt det rigtige fis har mit fjernsyn også indni i sig, men jeg skal have boks på for at se de nye kanaler.. Det samme gælder mine forældre, kæreste, bedste og bror. smiley Så tror måske der er noget om det. smiley Ellers ved jeg ikke hvor forklaringen skal være.

Kommentér på:
Digitale kanaler?

Annonce