{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Anders
Anders
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 8

Hjælp til FILM fra computer til TV {{forumTopicSubject}}

jeg har en fladskærm med usb indgang, og derfor burde jeg jo kunne se film direkte fra mit usb stik.
er der nogle der ved hvad for en format de film skal være i? og hvordan jeg får dem til at være i den rigtige format?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til FILM fra computer til TV
  • #1   3. mar 2010 Hvorfor ik bare skaffe sådan et comp/tv stik som du kan sætte fra din pc til fjernsyn og så bruge den både som computer skærm og kan se alle de film osv du nu har liggende...

• Anders
    Anders Tilmeldt:
    jan 2007

#2   3. mar 2010 jeg spiller ikke fra computeren Simon.
    jeg spiller direkte fra mit USB stik da der er en usb indgang i mit tv.

• #3   3. mar 2010 Usb kabel kan da kun overføre data?
    Den kan ikke overføre billede og lyd, som scart, hdmi osv.

Eller er der noget jeg ikke ved?

Men vil forslå et HDMI, hvis din computer har det.

• #5   3. mar 2010 Haha, der er vist ingen der fatter spørgsmålet .. Et usb-stik er en lille dims, hvor man kan gemme ting på, og IKKE det samme som et usbkabel .. smiley Kæft en go griner .. nå, Anders, vi har også sådan et TV og har tit tænkt på det, men har ikke fået prøvet det.. Er du sikker på man kan se film, og at det ikke kun er fx diasshow osv ..

• #6   3. mar 2010 men hvis det kan, er det garanteret MPEG filer det kan afspille .. smiley

• Anders
    Anders Tilmeldt:
    jan 2007

#7   3. mar 2010 man kan godt smiley det er lige lykkeds..
    det er mp4 filer der virker smiley man ja, folk fatter ikke engang spørgsmpålet

• #8   3. mar 2010 Fedt .. vil jeg sq også prøve så smiley hvilket program bruger du til at ændre filtypen ?

• #9   3. mar 2010 Anders .. Undskyld smiley .. Gik lidt for stærkt.. Men jo der en del er de nyere skærme der kan afspille fra usb-pen. Gå på producentens hjemmeside og find din skærm, så må du kunne se hvilke formater din skærm understøtter.

• Anders
    Anders Tilmeldt:
    jan 2007

#10   3. mar 2010 Nogle der kan hjælpe med et gratis program der kan converte avi til mp4 fil? smiley

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 54
    #11   3. mar 2010 her er der noget http://www.codecs.dk/?Guides/AVITilMP4/501 lyder til at virker, har ikke lige selv prøvet det (endnu) smiley

Kommentér på:
Hjælp til FILM fra computer til TV

Annonce