Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxer erfaring ??
  • #1   6. jun 2010 det er noget LORT, vi ville prøve det som erstatning for bla. tdc hometrio og canal digital. Men hver gang der kører en knallert forbi der larmer lidt, så flimrer det, og det samme med biler der larmer.

• #2   6. jun 2010 Hmm .. Okay smiley

• #3   6. jun 2010 jeg er godt tilfreds.. Men det kræver at din antenne er god.. det er det eneste..

Du skal nok undersøge kanalerne først, og se om det er dem du vil have.. jeg mangler lidt tv3, men har lært at leve uden smiley

• #4   6. jun 2010 Har ingen form for antenne lige pt..
    Men havde bare hørt at det var billigere end alt det andet ..

• #6   7. jun 2010 Du skal have fat i en digital antenne eller en tv2 antenne, men det er det mindste problem. Priser står på boxertv.dk

• #7   8. jun 2010 maja N - Har så noget med jeres antenne at gøre, ligesom hvis telefonen går ind over når der bliver ringet / skrevet så er det også antenne smiley Så se du at få skiftet den smiley

Og Boxer er helt fint, det kan i rolig købe.. Men som sagt ja antenne skal sidde rigtig og ik være det billigste aldi kan byde på så vil jeg love dig du bliver godt tilfreds, og super deres service / kunde service er noget af det bedste du finder..!

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #8   8. jun 2010 Maja, det er da ikke Boxers fejl, at du har en elendig antenne!
    Mener du også, at det er Boxers skyld, at du ikke kan se farver på dit soth/hvid tv?

Kommentér på:
Boxer erfaring ??

Annonce