{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Samsung LCD 32" EKSPERT HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hey drenge

Nu er i så skide kloge herinde, så tænkte at der måske var nogle der kunne hjælpe mig her.

Mit TV er begyndt at lave sådan nogle under doddet streger hen over billedet. Det er ikke faste stede de sidder.. Bla billeder med meget bevægelse er der knapt så mange iforholdet til tidspunkter hvor der er meget stillende stående ting på skærmen.

jeg har forsøgt at ta to billeder af problemet og håber i kan hjælpe med hvad det muligvis kan være.

(link fjernet)
http://hdsa.dk/samsung/foto1.jpg

Håber nogle kan hjælpe! Fordi det er da det mest nederen tidspunkt at gå i stykker på lige op til VM!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung LCD 32" EKSPERT HJÆLP!
  • nicolas a
    nicolas a Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 57 Svar: 296
    #1   8. jun 2010 Hvor gammelt er det? og har du tjekket om det er signalet?

• #2   8. jun 2010 Det er nogle år gammelt efterhånden. Den laver samme fejl når jeg kun kører via mit mediecenter

• nicolas a
    nicolas a Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 57 Svar: 296
    #3   8. jun 2010 Der er vidst ikke andet for, end at få det smidt til reparation.. tror dog ikke det kan betale sig, hvis der ikke er garanti på mere smiley

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #5   8. jun 2010 Det ligner altså en grafikfejl, som dem man ser på en bærbar pc, når GFX er ved at stå af, jeg tror faktisk ikke dit panel fejler noget, det ser mere ud som den enhed der laver grafikken ( ved sgu ikke hvad den kaldes i en fladskærm )

Har du et modelnummer på fladskærmen ? kender nemlig en reparatør, der muligvis kunne give en pris på den del der er defekt smiley

Kommentér på:
Samsung LCD 32" EKSPERT HJÆLP!

Annonce