{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig 3D fladskærm?
  • Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 238
    #2   2. jul 2010 Jeg spurgte hvor man kunne købe en? Ikke hvor gode/dårlige de var?

• #3   2. jul 2010 Var inde i Fona og prøve det, jeg syntes også det var dårligt i starten, men så fandt jeg ud at jeg lige skulle tænde 3D brillerne og så kom der kniv skarp fuld hd 3d fjernsyn;)
    Kan klart anbefale det;)

• #4   2. jul 2010 Billigste sted;)
    (link fjernet)

• #5   2. jul 2010 kate J >> Nu ved jeg ikke om den forretning havde et godkendt showroom til fremvisning af 3D i sit rette element, men tvivler på at der er særlig mange Expert eller Fona forretninger der har et sådan lokale.

Man kan ikke bruge det til noget hvis der står andre skærme lige ved siden af eller skærmen bliver belyst af f.eks. lysstofrør, hvilket de gør i næsten ALLE forretninger.

Jeg har selv en Samsung 3D LED skærm i 55" og jeg kan love jer for at der er 3D effekter for alle pengene.

• Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

#6   2. jul 2010 Jeg har nemlig også kun hørt gode ting om det? Især 3D spil der snart kommer til PS3.. (;

• #10   2. jul 2010 Et spørgsmål til jer der har 3D, når man så ikke har brillerne på er billedkvaliteten så ligesom et normalt fladskærm?

• #11   2. jul 2010 Bøddel er sikker på man skal sætte 3D til og så bruge brillerne uden ser det mærkeligt ud.. og så kan man selvfølgelig slå det fra og se uden briller smiley

• #12   2. jul 2010 Ja mna bruger jo kun 3D til medier som er beregnet til det.

Syntes vi allesammen skal lade være med at høre på Kate, for hun har tydeligvis ikke haft den rigtige oplevelse med 3D, da effekten på sådan en skærm er langt bedre end f.eks. i biografen.

• #13   2. jul 2010 jeg var selv inde i en expert og se samsung med 3D
    og forsatan det var egentlig overraskende hvor godt det.
    selvom det jeg så kun var DR1 HD, som den selv ændrede til 3D. men derfor var det alligevel mega god kvalitet..

og kate. du fatter jo ikk for 5 kroner blandet..

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #14   2. jul 2010 Kan jo være kate ikke rigtig kan se 3d med hendes øjne smiley

Samsung 3d skærm i Fona er satme lækker. LG har jeg også set, dog kun på et ps 3 spil, og det var ikke så godt, men det skyldes nok spillet.

• #15   19. jul 2010 Fuck alle de der hjemmesider i er kommet med smiley

Gå ind på www.Kontorlinien.dk de er de billigste.. har lige fået mit 63" 3d plasma.. Og køb plasma hvis du vil have skarpt og mest naturligt billede, det slår Led 3d til hver en tid i ghoost og billedekvalitet.. Og der er vilde effekter, dem der siger andet ved ikke en skid, så det skal du ikke tage dig af, de skulle evt tænde for brillerne, eller bare gå en tur ned i den nærmste synoptik.........

håber du kunne bruge dette.

• #16   19. jul 2010 Stian L >> Du ved da virkelig hvad du snakker om hva. eller noget..

Undersøg tingene inden du udtaler dig om noget du intet ved noget om.

• #17   22. jul 2010 Martin J ? Úndersøge hvad? har undersøgt det jeg skal, og plasma vinder i farve og naturlighed og i ghoost.. så hvad er det du ikke ved? Skal jeg finde beviser frem på at plasma er bedre end led eller hvad er det du vil? Og jo Kontorlinien er billigst, 22200 for 63" plasma.. Så hvor er fejlen? tror du skal undersøge tingene

• #18   22. jul 2010 For lige at bevise og lukke diskutionen på at plasma 3d slår led 3d kan jeg så vise her

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=16679

Plasma slår den i alt, undtagen i strøm.. Men folk glemmer jo at Led er mange gange dyre end plasma, så hvis pengene er jo sparet der... Men det er jo smag og behag.. Men her er der så lidt billeder til uvidende folk der er interesseret i at se beviser..

Så martin j, du er nok en af dem der skal gå ned og få briller hvis du ikke kan se hvad der er bedst der...

• Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

#19   22. jul 2010 Stian L> Ved du hvor jeg kan få fat i sådan en plasma 3D skærm? Mindst 40 tommer..

• #20   22. jul 2010 men og? et 50" plasma slår et 40" led.. Så er der jo nok om det! og det 40" led er dyre end det 50" plasma.. Så Martin J, jeg spørger dig igen, hvem er uviden?

• Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

#21   22. jul 2010 Nej, men ved du hvor jeg kan købe en?

• #22   22. jul 2010 Hov Mathias, så dig som Martin J, derfor du fik forkert svar, da jeg forstod den på en anden måde..

Jamen tjek www.pricerunner.dk og søg på det du vil finde. Men umidlbart vil jeg sige www.kontorlinien.dk .har ikke fundet nogen endnu der slår deres priser og service.

Men et minimum på plasma er 50" og koster 12.900 ink. levering. som er meget billigt.

• #23   22. jul 2010 Og ved godt folk snakker meget om strøm på plasma, men det er jo max watt der står bag på fjernsynet som er max det som det bruger.. Men det bruger ikke så meget, og folk glemmer at plasma slukker for deres pixels for at lave sort farve, derved spare det meget strøm der, hvor i lcd og led er pixels hele tiden tændt for at lave en sort farve, og derfor kan lcd og led ikke slå plasmas dybe farver. Plasma er bedst til at se sport, film og spil på, ja alt hvor billedet kan bevæge sig hurtigt.

Kommentér på:
Billig 3D fladskærm?

Annonce