493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

valg af tv hmm ???? samsung 50 valg af tv hmm ???? samsung 50

hejsa, står og mangler et ny tv..

har så fundet dette samsung til PS50Q97 til 3500 kr.. det er 2,5 år gammelt og virker perfekt og tv og fjernbetjening ligner det ikk er brugt..

men fona har så en 50 tommer tilsalg til 8000..
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0609563010

hvilken en mener i ville være klogest og købe ?, jeg hælder mest til og købe den brugte pga jeg kan spare så mange penge..
mest fordi jeg har en noget ældre samsung fladskærm nu og der er billede kvaliteten super fin trods dens alder..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af tv hmm ???? samsung 50
  • #1   4. jan 2011 Vent når du har noget som fungere så behold det
    Teknologien går så stærk at du smider en masse penge unødigt ud

Den hu her dækker sikkert dit behov

• #2   4. jan 2011 den jeg har nu er 32 tommer og jeg skal bruge en skærm mere da jeg skal have en i sove værelset og stue..
    så skal vælge mellem de to 50 tommer smiley

• #3   4. jan 2011 vælg noget andet en samsung. deres plsma tv står og brummer ret højt. der er osse mange fejl på deres fjernsyn. kik evt inde på flatpanels. der er mange der har mere styr på det end der er herinde smiley

• #4   4. jan 2011 Hmm, har haft samsung i 5 år nu, og INGEN problemer overhovedet. Tvært imod synes jeg det er mega fedt med alle de internet muligheder der er, samt DLNA funktionen der er i det jeg har nu. Virker helt kanon, både fra mobil og computer.

• #5   4. jan 2011 stortset alle fjernsyn har dlna og internet idag. jeg har aldrig haft et samaung tv. men jeg har læst en masse dårlige ting om deres produkter

Kommentér på:
valg af tv hmm ???? samsung 50

Annonce