{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Overføre filmklip til iPod Touch 4g {{forumTopicSubject}}

Hey BB.
Har næsten lige fået mig en iPod Touch, og vil gerne lægge nogle filmklip over på den, fra min computer. Meen jeg kan virkelig ikke finde frem til hvordan man gør-
Er der nogen her inde, der ved hvordan man gør det?
Tak på forhånd!

- Jesper d:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overføre filmklip til iPod Touch 4g
  • #1   28. jan 2011 iTunes vel?

    Også skal filen være i rigtig format, aner ikke hvilke formater en 4G'er tager, men det skulle gerne stå i din brugsforvirring smiley


  • #2   28. jan 2011 Jeg kan godt overføre musik via iTunes til min iPod...
    Men jeg kan virkelig ikke hitte ud af det med videoklip...
    Jeg har ekstra prøvet at konvertere klippene til en eller anden fil som en iPod kunne tage.... I kan nok godt høre jeg ikke har så godt styr på det, men i konverteringsprogrammet valgte jeg ekstra at filen skulle være til iPod....
    Håber i forstår noget af det jeg skriver smiley


  • #3   28. jan 2011 Altså du skal jo ligesom med din musik, lægge filmene over i iTunes (Nu er det 100år siden jeg har arbejdet med iTunes, så forgive me) også skal den synces ligesom når du overfører billeder og musik.

    Når du syncer, skulle du gerne kunne krydse af om du vil have musik, film, billeder, spil osv. skal synces, eller om den skal synce det hele.


  • #4   28. jan 2011 hmm... det må jeg lige undersøge...
    Den sync'er jo bare automatisk når man tilslutter iPod'en...


  • #5   28. jan 2011 Du kan også selv bede dem om at synce smiley og du kan også få den til at lade være med at synce ved tilslutning smiley

  • #6   28. jan 2011 Tror jeg har fundet ud af det smiley
    Kom bare til at slette al musik fra den, så det skal lige smides over igen smiley
    Men tak for hjælpen ellers smiley


Kommentér på:
Overføre filmklip til iPod Touch 4g

Annonce