{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Digitalt TV {{forumTopicSubject}}

Hey BB smiley

Jeg har investeret i et fint nyt TV fra Samsung, og jeg har sat antennekabel i, og over i væggen, så jeg kan se TV.

Mit spørgsmål er, behøver man antennekabel for at se de digitale kanaler? Troede hele pointen med at der var MPEG4 tuner i fjernsynet, var at den kunne modtage signalet. (Skal siges jeg er total noob hvad TV angår)

Behøver man antennekabel, og hvad er forskellen på digital og analog?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digitalt TV
  • casper m
    casper m Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 86
    #1   23. jul 2011 ja digital tuneren konverterer bare signalet.. du skal jo have en antenneledning og en form for antenne, signalet skal trækkes ned i gennem, og ned i fjernsynet.. du kan prøve bare med et stykke blank kobberledning sat ind i antenne stikke på fjernsynet og se om du kan fande kanalerne alligevel uden en ledning og ekstern antenne.. så der bare sidder en stump ledning. .det har jeg på mit

• casper m
    casper m Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 86
    #2   23. jul 2011 det fungerer fint.. eller bare et antennestik med et stykke kobbertråd monteret på, så man ikke ødelægger stikket på tvét.. det har fungeret et år nu

• #3   23. jul 2011 Hmm...
    Har lige sat antennekablet i, og den finder an hulens masse kanaler. MEN de popper alle op og siger "Kodet Signal" altså underforstået, at man skal betale for det.
    Men den har ikke fundet DR1, DR2, DR Rammasjang, TV2, DR HD eller DRK?
    Nogen der har en ide?

• #4   23. jul 2011 Jeg skal ikke have nogen kode.
    Der står kodet signal, da det er Cartoon Network og lignende kanaler, og dem skal man jo have Viasat, Canaldigital elelr Boxer TV for at få.

Jeg vil bare have gratiskanalerne, DR1 osv.

Kommentér på:
Digitalt TV

Annonce