{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Frederik
Frederik
Tilmeldt:
7. sep 2009
Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396

3D skærm og briller? {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Dette er (mæske) et (meget) dumt spørgsmål!

Har tænkt lidt over, de vidioer på YouTube der er i 3d, skal man have en 3d skærm for at det funker eller kan man også se dem på en alm. computer fladskærm?
Har tænkt mig at købe en ny skærm, og så ville jeg jo lige høre om det var noget jeg skulle tage ekstra hensyn til :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3D skærm og briller?
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #1   4. aug 2011 Der er en række indstillinger du kan vælge imellem. Så du kan bruge alt fra 3d briller til at krydse øjn.

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #2   4. aug 2011 Okay, så skærmen behøver jeg ikke tage med det 3d :)?

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #3   4. aug 2011 Det giver da et klart bedre resultat. Men hvis det bare at for at se youtube film er det så ikke lidt spild af penge :)?

  • #4   4. aug 2011 Man kan ikke sr 3d uden en 3d skærm

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #5   4. aug 2011 Okay, to forskellige svar, det er dejligt ;D

  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #6   4. aug 2011 Haha, hvorfor skulle der være noget der hed en 3D skærm hvis en normal skærm kunne det samme..? Hvad er så forskellen på en 3D, og en non-3D skærm??

    Jeg har selv en Alienware OptX AW2310 3D skærm, og et par Nvidia briller. Det fungerer super godt, og skærmen er i øvrigt bare LÆKKER, da den kører 120hz, og alt er meget, meget mere smooth


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #7   4. aug 2011 Læs nu lige hvad jeg skrev. Kryds øjene. -.-''

    En guide, hvis i stadig ikke forstår det. smiley http://www.youtube.com/watch?v=zBa-bCxsZDk


  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #8   4. aug 2011 Eeej, du mente det seriøst? Så han skal sidde og gøre sig skeløjet en hel film? Haha, troede sgu det var en joke..

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #9   4. aug 2011 AssViolater, måske er det bare mig der ikke kan finde ud af "at krydse øjnene" men når jeg fokusere på noget mellem skærmen og mine øjne, bliver særmen sløret, og så er der sku ikke noget ved det xD. Gider da heller ikke sidde og konsentrere mig om at skulle gøre mid skiløjet igennem en film xD!.

    Carsten, hvis du bruger briller på en alm. skærm, sker det samme så som på din AW 3D skærm? Eller det har du måske ikke prøvet ;)?


  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #10   4. aug 2011 Hehe det dur ikke på en almindelig skærm... Som jeg sagde før, ville det sgu da være fjollet at kalde en 3D skærm for en 3D skærm hvis den kunne det samme som en normal skærm.

    Forskellen på en normal skærm, og en 3D skærm, er at en 3D skærm kører med 120hz, hvor en normal skærm kører med 60hz. I hvert fald hvis det er en fladskærm, de gamle CRT skærme kørte også med 120hz.

    Hvis du køber en 3D skærm lover jeg dig at du ikke vil fortryde det, for alting kommer til at køre super smooth med sådan en fætter.. Det har ikke noget med selve 3D'en at gøre, men simpelthen noget at gøre med, at sådan en skærm opdaterer billedet dobbelt så hurtigt som en normal.


  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #11   4. aug 2011 okay, så er der jo også en smule at komme efter i cs ;). Men skal bare først have fat i en ny computer inden jeg får råd til andet sjov smiley

  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #12   4. aug 2011 Der er MEGET at komme efter i CS, og alle andre spil for den sags skyld. Men det kræver selvfølgelig at din computer spytter høj nok fps (frames per second) ud, ellers er det jo lige meget, for skærmen kan ikke opdatere120 gange i sekundet, hvis computeren ikke er hurtig nok.

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #13   4. aug 2011 Nemlig, min com gik ned for en 14 dages tid siden, så spiller med en snart 8 år gammel com, pænt nedern lagger maskine ;D

  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #14   4. aug 2011 Hehe.. Ja det er der ikke meget ved. Gider slet ikke spille hvis ikke jeg har en ordentlig computer.. Er blevet for vant til min egen.. (se fotoalbum i profil)

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #15   4. aug 2011 Gi mig gi mig!!! Ser sku alligevel rimelig awesome ud, og ikke lige den værste opsætning. Hvor meget har du måtte smide for den satan?

  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #16   4. aug 2011 Puha, det ved jeg søreme ikke.. MANGE penge smiley Laver den om hele tiden, så det er svært at sige.

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #17   4. aug 2011 Okay, men hvis jeg vil lave en computer alla din, altså vand, lys osv. hvor meget tror du så i gennemsnit man bruger :)?

  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #18   4. aug 2011 Altså nu er den hardware jeg har i jo temmelig dyr, min CPU alene kostede 7000 da jeg købte den. Men vandkølingen, sleeving og lyset har nok kostet en 4-5000, og casemoddet har da også kostet lidt, men det var mere arbejdstid det kostede, end penge

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #19   4. aug 2011 Det var en joke. Skrev bare de muligheder der var for at se 3d eller "3d" på youtube.

  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 98
    #20   4. aug 2011 Nåå ok, blev sgu lige bekymret.!

Kommentér på:
3D skærm og briller?

Annonce