Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt fladskærm ? :)
  • #1   19. nov 2011 Hvad er dit budget?

• #2   19. nov 2011 Jamen en 4000 tror jeg.. smiley måske lidt mere..

gider ikk bruge det vilde på tv da jeg arbejder meget, og ikke har så meget tid til tv.. men deromkring smiley

• #3   19. nov 2011 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=629137&cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6

Det er nok mit bedste bud. Ellers skal du kigge lidt på Proshop.dk, der er nogle Samsung og Sony, men de koster lidt mere. Jeg har selv et LG 47" og er rigtig glad for det og vil til enhver tid købe LG igen(havde Samsung før).

• HejMedDig h
    HejMedDig h Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #4   19. nov 2011 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632141

• #5   19. nov 2011 Og Proshop kan du sagtens handle ved, for det er derfra mit TV er fra.

• #6   19. nov 2011 Tak for links'ene.. Jeg vil kigge lidt på dem..
    Samsung harj eg nu.. 32" HD ready og det kan ikke køre med min playstation.. Hmm :s Men har også hørt at samsung og ps3 ikke kører for godt sammen, men kan selvfølgelig godt være det bare er en løgn smiley

• #7   19. nov 2011 Kan hvertfald ikke køre HDMI fra mit samsung og til min ps3 .. :s med scart virker det fint nok..underligt

• #8   19. nov 2011 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637913

• #9   19. nov 2011 Babooms pædagog - har kigget på det og ser fint ud, men ved ikk om jeg tør købe samsung når jeg har kørt det ikk kan køre med ps3.. Nogen der ved om det passer ?

• #10   19. nov 2011 Hvorfor kan den ikke køre sammen med det? Er det den ny eller gamle PS3 du har?
    Tror helt bestemt det er løgn, for min PS3 og Samsung kørte fint sammen.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #11   19. nov 2011 selvfølgelig kan det køre med ps3.........

Og spar da de par ekstra knaster sammen og køb det Panasonic http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632141

Medmindre det er fordi du ikke har plads til det :b

• #12   19. nov 2011 Det er den nye 320gb slim.. når jeg sætter mit hdmi kabel i kan playstationen godt finde det på tv'et og det spørger om jeg vil bruge hdmi siger jeg self ja, og så blir der bare sort skærm og intet sker.. har prøvet og holde power knappen inde i 10 sek ca. så den bipper 2 gange, så skulle den være sat op til hdmi, siger ps support men det virker heller ikke.. hdmi kablet er fra gamestop og fejler heller intet.. :s forstår sku ikk hvorfor det ikk virker

• #13   19. nov 2011 Sikker på du har rebootet din PS3 korrekt, når du sætter til HDMI?

Ang PS3 fat modellen, så kan de faktisk overophede ved spil som f.eks La Noire, BF3, MW3, så det har intet med f.eks Samsung tv.

Men nu ved jeg heller ikke, hvilken model du har.

• #14   19. nov 2011 Hov de krydsede hinanden.

Jamen det lader til at du har gjort det korrekt, men har du testet HDMI på et andet tv?
    For den burde selv finde ud af opløsningen, når den skriver som du selv beskriver.

• #15   19. nov 2011 Har ikke testet playstationen andre steder hvis det er det du tænker på ? Eller er det hdmi kablet du tænker på ? For det skulle gerne virke.. !!
    Det pisse træls jeg ikke kan spille med hdmi, for det er godt nok møg grafik med scart :s

• #16   19. nov 2011 Mente faktisk alle 3 ting, da det jo sagtens kan være stikket i dit tv, PS3 eller måske kablet der er i stykker.

Det undre mig bare at den spørger om det, men viser sort skærm, det bør den kun gøre, hvis du prøver at sætte den til 1080P, men tv'et ikke understøtter det.

• #17   19. nov 2011 Har ikke testet det endnu, men skal da gøres..

Forstår det bare ikk, for når jeg vil starte den op med hdmi kan jeg se den søger signal og skriver opløsningen i 720 ( eller hvad det nu er) og det passer vel når tv'et kun er HD ready og 32".. men det forbliver bare sort skærm og intet sker :s

• #18   19. nov 2011 Mens der er Scart stik i, så prøv lige at sætte den ned og sæt så HDMI i igen, kan være du kan kringle det den vej, og så skrue op for den bagefter, selvom det ikke burde være nødvendigt at gøre det på den måde.

• #19   19. nov 2011 Har også prøvet den vej.. Jeg ringede til ps support og de sagde at jeg skulle tage alt strømmen fra og tage mit scart ud.. Sætte mit hdmi i og holde power knappen inde i 10 sek ca til den siger 2 bip, og så skulle det virke, men gør det ikke.. :s

• #20   19. nov 2011 Det er også den korrekte måde. Og den finder også signalet, men hvorfor der så forbliver sort skærm, er mig en gåde.

• #21   19. nov 2011 Ja det er også mig en gåde.. Det møg træls.. Men må¨prøve at sætte den til et andet tv og tjekke de forskellige ting.. smiley

Kommentér på:
Godt fladskærm ? :)

Annonce