2.514 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Hvad skal man kigge efter når man skal købe nyt TV Hvad skal man kigge efter når man skal købe nyt TV

Godaften Baboom.

Håber der er nogen herinde online, der kan fortælle, hvad det er man skal kigge efter når man skal ud og købe nyt fjernsyn!
Jeg står og har et gammelt B&O TV som jeg gerne vil have skiftet ud med et fladskærm på omkring en 38/42 tommer.

Prisen skulle nogenlunde passe til en der er på SU. smiley

God søndag til jer alle!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal man kigge efter når man skal købe nyt TV
  • #1   27. nov 2011 Kig på LG, billigt, men godt. Og så skal der være Mpeg4 tuner i, da alle kanaler bliver digitaliseret 12(?) januar.

Jeg har handlet på Proshop.dk og kan varmt anbefales.

• #2   27. nov 2011 Tak Nicolai ! smiley

• #3   27. nov 2011 Line. 100 hz eller 1000 hz ?

• #4   27. nov 2011 Ja, hvis du vil spare strøm skal du gå efter LED - hvis du vil have et billede som minder mere om billedrørs-TV skal du gå efter Plasma. Langt blødere og i mine øjne flottere billede.

• #5   27. nov 2011 eks.

http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Philips-40-LED-TV-40PFL5606H-2279536.html
    Hvordan er det i forhold til et fornuftigt tv?

• #6   27. nov 2011 Tak Line og *PIV*

Jeg har ikke rigtig råd til et 3D tv. selv om det ville være SKØNT ! Og jeg prøver at kigge videre ! smiley

• #7   27. nov 2011 Har du noget højttaler ved siden af du vil koble på? Ellers synes jeg du skal holde dig fra Samsung, medmindre du er fuldstændig ligeglad med lydkvaliteten. Samsuns har noget mildest talt møj-elendige højttalere i deres fjernsyn, der er Philips væsentligt bedre.

• #8   27. nov 2011 Sørg nu for at køb en skærm med en T2 tuner, så du er forberedt på det nye.

• #9   27. nov 2011 Hvis det skal være Samsung så ville jeg købe hos Licotronic.com, de er super ved efentuelle reperationer og så kan de skaffe skærmene smiley

• #10   27. nov 2011 Tak alle sammen! Jeg tror jeg har fundet det TV jeg vil have mig.... Ihvertfald størrelsen! Nu skal jeg bare igang med at spare sammen ! smiley

Endnu en gang. Tak alle sammen

• #11   27. nov 2011 Line B
    Hvorfor LED? og hvorfor ikke LCD?
    LED er bare en LCD skærm der er belyst med LED dioder

Mikkel *
    Plasma får du langt mest for pengene, od da du er på SU har du nok ikke det store at gøre med, men se på panasonics model G20 der får man sgu noget for pengene

• #12   27. nov 2011 Line, gør os andre en tjeneste.

Undersøg tingene lidt nærmere inden du udtaler dig.

• #13   27. nov 2011 Men plasma har et sportniveau som led på ingen måde kan matche og da topic starter ikke har ret mange penge så holder jeg stadig på at plasma er det bedste valg

• #14   27. nov 2011 "På sigt vil et LED til 20.960 kr være billigere end et plasma tv til 10.000 :-)"

Forklar gerne denne linie tak.

Nu hvor du er så klog så burde det jo ikke være noget problem for dig. Men din meget arrogante og frembrusende attityde kommer måske af at du har betalt 4.000 kr for meget for din skærm?

• #15   27. nov 2011 For det kan da umuligt være strømforbruget du hentyder til, for det vil tage MANGE år at bruge for så mange penge mere strøm da en plasma jo ikke bruger mere end max 40w mere end en LED skærm.

Ja der er andre forskelle, men prisen er jo også tilsvarende lavere.

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #16   27. nov 2011 Tror du skal ha hjælp her line. Www.flatpanels.dk

Plasma er på ingen måde på vej ud

• #17   27. nov 2011 Så stopper denne diskussion, da det ikke nytter noget da du tydeligvis ingen dybtegående viden omkring de forskellige paneler har.

Ved ikke om noget af det var møntet på mig, da jeg har samme skærm som dig hængende på min væg.

Kan yderligere fortælle dig at hvis du har fået en tablet og to sæt briller med til din skærm så har du ikke købt den lige da den kom, den kampagne fra Samsung er nemlig rimelig ny smiley

• #18   27. nov 2011 det er satme store ord for en pige på 16...

Men du skal vist i gang med at læse lidt på lektien, hvis man kun ser på billed kvaliteten så kan en plasma skærm f.eks. g20 præstere et bedre billede end en LED skærm til 10.000.

LED kan på ingen måde få et ordenligt sortniveau hvis vi snakker om skærme til under 10 kilo

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #19   27. nov 2011 He He, line. Du er vidst ude hvor du ikke helt kan bunde. TJek eks linket og se hvorfor.

• #20   27. nov 2011 2020!? Så længe har man sgu heller ikke et tv hængende! Stupid argument!

• #21   27. nov 2011 Ja en lille pige hvis forældre har fået ny fladskærm. Haha

• #22   27. nov 2011 Line B
    smut nu i seng, du skal jo i folkeskole i morgen

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#23   27. nov 2011 Tja, mit Panasonic plasma brænder nu ikke fast på få timer, det er mest de tidlige modeller som havde problemer med det. Og mit tv har ingen problemer med at blive for mørkt, og jeg kører Thx profilen.

• #24   28. nov 2011 ja ja HG er ikke en studenter eksamen

• #25   28. nov 2011 Haha Line, du er vist ude hvor du ikke kan bunde.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 549
    #27   28. nov 2011 Ha ha ha det er ren underholdning:)!!

Men troede nu ikk det kom an hva andre sys, men mere hvad ens egne øjne fortæller dig? Kommer jo ikk an på hvad andres øjne opfatter !
    Desuden er indlægget rigtig dumt for man kan sku da ikk få det bedste og være selektiv med kvaliteten når man ingen penge har eller værre .. På su ;)!?

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#28   28. nov 2011 Og linda lilleskat, ville nu ikk være betænkelig ved at købe plasma. Du ska ikk tro på Hva de store drenge fortæller dig.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#29   28. nov 2011 "QUOTE"
    Jeg går på gymnasiet og bliver student her til sommer. Jeg er 21 år. Så luk røven smiley

I så seje. Smut ned på kontoret og hent jeres bistand.
    "END QUOTE"

nok derfor dit sprog samt holdning er som den er, du vil nok være nemmere at snakke fornuft med når du bliver ældre og får et job.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#30   28. nov 2011 Hørt! ! Klapklapklap !:)

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #31   28. nov 2011 Føtex har et 43" samsung i denne uge til kun 2777
    det er da billigt.....

Kommentér på:
Hvad skal man kigge efter når man skal købe nyt TV

Annonce