{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernsyn.. 1 vs 2
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #1   6. jan 2012 De har ingen på lager lige nu, men jeg ville måske overveje at tage SONY med ind i billedet også... de laver nogle ret gode tv i deres HX-serie smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #2   6. jan 2012 jeg vil tage samsung af den grund jeg bedst kan lide deres tv smiley

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #3   6. jan 2012 Jeg ville købe det her:

(link fjernet)

Bedre kvalitet

• #4   6. jan 2012 Ved godt de ikke har nogen på lager, men det skal heller ikke købes i bilka smiley

Lars - Kan se det er plasma, og vil helst have fat i et LED

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #5   6. jan 2012 Kig lidt på samme side... Det har de også. Og de er både billige og hurtige. Jeg har købt dér, og en kammerat ligeså

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
    #6   6. jan 2012 Elgiganten har et fint 40" LED til 3330 kr i næste uge mener jeg..

Det er et super tv, jeg har købt et til min bedstefar for et par uger siden..

Jeg har selv Panasonic Plasma, men det lyder til det er idioti og begynde at overbevise dig om det er meget meget bedre smiley

Karsten

• #7   6. jan 2012 gom med en god forklaring til hvorfor du vil have LED??? alt over 37" er lcd og led noget lort i forhold til Plasma den eneste minus ved plasma er det bruger lidt mere strøm... og som der bliver sagt panasonic plasma, for deres plasma paneler er blandt verdens bedste.... ?? lyder virkelig fail -_-

• #8   6. jan 2012 Har 2 venner der har LED og synes det ser helt vildt godt ud.. Jeg skal ud og kigge på et nyt et imorgen, og jeg vil selvfølgelig ikke udelukke at det ikke bliver et plasma jeg kommer hjem med..

• #9   6. jan 2012 ja led er pænt men, MEGET ringer kontrast forhold, dårliger respons tid og så er der INGEN lcd eller led tv der kan vise 100%sort farve går man op i sit tv og udstyr kan man ikk bruge det til noget smiley

• #10   6. jan 2012 men ja som der bliver sagt er du vis en af dem kun tror det du har hørt fra dem du kender smiley vilket enlig gør det her inslag over flødigt smiley

• #11   6. jan 2012 Har jo overhovedet ikke hørt noget fra mine dem jeg kender, har jo selv set hvordan det ser ud.. Men det kunne jo godt ske jeg har været for hurtig ude med og bedømme

• #12   6. jan 2012 ja oka smiley men var jeg dig ville jeg tage ud til et forhandler der ved noget og se på skærmene de kan vise dig et irl billede smiley og ikk bare et op blæst billede på et tv smiley istedt for og se i bilka, elgiganten, føtex og sån smiley

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

#13   7. jan 2012 Den med at plasma bruger mere strøm holder ikke helt mere..

Det er så latterligt lidt. vi snakker måske 5-10 kr mere i strøm hvis du lader dit tv stå tændt hele tiden i en måned..

Plasma tv bruger mere strøm efter hvor mange farver de skal lave, altså sort = mindre strøm. stærke farver mere strøm..

Har haft en energimåler sat til vores, og den hopper op og ned helt vildt smiley

Karsten

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

#14   7. jan 2012 Men tag nu ud og kig.. Det er dig selv der skal se på tvét, så du skal selvfølgelig købe det du synes er bedst..

Men som skrevet længere oppe. lad dig nu ikke friste af Bilka Føtex og andres udstilling.. De skruer voldsomt op for farverne så det virkelig ser ud af noget, og når du tager tvét med hjem i stuen, så bliver de fleste meget meget skuffet..

Køb ikke det første du ser, men tag dig tid og se flere forskellige modeller og mærker...

Pøj pøj med det..

Karsten

• #15   7. jan 2012 Var også en tur ude og kigge idag, forskellige steder.. Må dog indrømme at jeg synes ikke man får meget fjernsyn for under 5000kr smiley

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

#16   7. jan 2012 Fik du kigget på det Samsung jeg skrev om..

3400 kr i 40" jeg synes det er helt vildt så meget tv man får for de penge.. Har selv købt sådan et til min bedstefar, og har købt et billigt 40" Samsung til mit kontor 2500 kr smiley

Karsten

• #17   7. jan 2012 Det fik jeg dog ikke nej. Men syntes jeg var i et par butikker, og så at kvaliteten lå utrolig lavt når de ikke koster så meget, men det kan selvfølgelig også bare være mig.. Dog fandt jeg et 32" i expert til 7000 hvor billedkvaliteten var helt utrolig.. så det kunne være man skulle smide et par ekstra tusinde efter det..

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

#18   7. jan 2012 Nu kunne jeg så heller aldrig finde på at gå hverken i Fona, Expert eller hvad de hedder for at købe tv.. Modellerne de sælger kan for det meste findes på nettet til det halve.. De er alt for dyre...

Prøv nu og besøg elgiganten og se på den jeg skrev smiley

Jeg er sikker på det falder i din smag..

Karsten

• #19   7. jan 2012 hehe nej gør du ikk har selv panasonic 50" deres vt som er top modellen smiley koster osse bare der efter smiley men virkelig fedt tv 15,000 (link fjernet)

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

#20   7. jan 2012 Magen til mit, jeg nøjes bare med 42" smiley

• #21   8. jan 2012 møg lækkert tv smiley skulle give mindre for 50" ind 42" smiley det var en udstillings model smiley

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

#22   8. jan 2012 Cool.. Men ja møj lækkert tv.. Jeg ville have haft en 46", men det fåes den desværre ikke i, og jeg synes 50" blev for stort..

Jeg fik den første model der kom til landet, forhandleren havde ikke engang en han kunne pakke ud og vise frem, for den købte jeg hehe

Karsten

Kommentér på:
Fjernsyn.. 1 vs 2

Annonce