1.168 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

nyt tv? kender ikke så godt LG? Erfaringer nyt tv? kender ikke så godt LG? Erfaringer

har mig pt et samsung som jeg er utroligt glad for, men ville rigtig gerne have en stor skærm .

har kigget lidt på denne, kan i sige noget om det?
nogle erfaringer evt.

det eneste minus er PLASMA, det jeg har nu er LED, men det er meningen det måske skal laves noget indbygning så det gør ikke så meget

det nye tv
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=629184&cks=ASS&assoc=4D017F78-FD0F-40E5-B46B-98FAABC0527F#extra

gamle tv
http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Samsung-40-LED-TV-UE40C6005-2212324.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt tv? kender ikke så godt LG? Erfaringer
  • #1   29. jan 2012 kan KLART anbefale lg.. min pc skærm er lg.. holdt i 3 år uden problemer med dagligt brug.. min storebrors 37 tommer tv fra lg er snart 5 år gammelt... og min søster har købt et 42 tommer tv fra lg sidste år fungere også kanont godt.. intet skygger osv.. flot billedkvalitet mm.. og et dejligt design smiley

• #2   29. jan 2012 kigger lidt efter denne også smiley

jeg kunne godt tænke mig det samsung tv du siger nicolai smiley pengene er bare ikke lige til det smiley

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637912

har også set lidt på dette

• #3   29. jan 2012 LG Hopper jeg også på. Dog ved jeg ikke helt med det 60 tommer, for 8600 er lige i underkanten af, hvad jeg tror så stort et tv koster, hvis kvaliteten også skal være der. Men deres 47 og 50 tommer kan jeg varmt anbefale.

Nicolai

Mon ikke han havde linket til noget dyrere, hvis budgettet var oppe i 17k klassen?

• #4   29. jan 2012 det skal være en stor skærm, og skal se almindeligt tv og film, ikke andet,! smiley ikke spil osv. energi osv er lige meget smiley

• #5   29. jan 2012 Det hjælper jo ikke at købe en stor skærm, hvis billedet er noget skrammel, så hellere gå ned i størrelse og få et bedre billede smiley

Men det er jo dit valg smiley

• #6   29. jan 2012 jeg vil gerne købe dit gamle tv hvis det er smiley

• #7   29. jan 2012 mikko skal nok sige til hvis det er smiley

• #8   29. jan 2012 helt iorden ..

• #9   29. jan 2012 Jeg har et LG plasma, også fra i år.

Jeg er rigtig glad for det smiley

Et godt råd..

Hop ind på denne side: www.flatpanels.dk smiley

• #10   29. jan 2012 Michael P

så du ville med ro i sindet købe et 60" du er glad for dit plasma, folk er jo ikke så vilde med plasma mere

• #11   29. jan 2012 jeg købte et lg 50 pk760n for et års tid siden. det har jeg været super glad for må jeg sige. plasma er klart det bedste jo

• #12   30. jan 2012 Dennis H

Folk der fravælger plasma, er dem der ikke sætter sig ind i det.

Vil du have forkerte farver, og se på en verden der lige kører for hurtigt, ja så køber man LCD, og der er mange der kan lide det, for det ser så "livligt" ud, men jeg synes det ser falsk ud.

Havde et 47LD750N mener jeg det var, lige før jeg købte mit plasma, og jeg blev overhovedet ikke tilfreds, selvom det havde backlight scanning, det gjorde så bare at der var støj omkring mennesker, hvilket jeg synes er underligt, for det skulle forhindre alt det dårlige som alt det elektroniske skulle lave..

Nææh nej, plasma blev det, og alt det elektroniske er slået fra! That´s life smiley

men det er jo op til folk hvad de vil vælge, for der er jo risiko for burn-in, dog ikke noget jeg oplever noget af, kun retention smiley

• #13   30. jan 2012 Nååh ja, og det er kun mig der kan se det, damen ser det ikke, medmindre jeg viser hende det smiley

Kommentér på:
nyt tv? kender ikke så godt LG? Erfaringer

Annonce