1.171 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvad hedder den? Hvad hedder den?

Hejsa baboom. Jeg leder efter en film, som jeg engang så i tv. Det var en autentisk film og det handlede om en lærerinde og en elev som blev forelsket. Jeg mener at eleven er sort. Det ender med at hun bliver dømt og kommer i fængsel mens hun er gravid og drengens mor tager sig så af barnet da det er blevet født. Men drengen og lærerinden er virkelig forelsket og hver gang hun får en chance for prøvetilladelse, så bliver hun sat ind igen da det forelsket par ikke kan holde fingrene fra hinanden.

Ved i hvilken film jeg snakker om ?
Den foregår i USA og er som sagt autentisk. Det ender med de får 2 fælles børn. Mener jeg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad hedder den?
  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #1   27. maj 2012 Har søgt lidt uden held. Men mener at kunne huske den på dansk, hedder "eleven" . Men er ikke 100 pct sikker, da jeg ikke kunne finde noget på Google!

• #2   28. maj 2012 Tak fordi du prøvede. Ja jeg kan hellere ikke finde den. Kun en svensk udgave hvor det også handler om en elev og lærerinde. Men der er det kun om sex og omsorgssvigt. Og ikke kærlighed. Hm. Men hvis du kommer i tanke om noget. Så vær sød at skriv. smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

#3   28. maj 2012 Kan sq godt være det var den svenske jeg kan huske så. Det er efterhånden mange år siden jeg så den.

Men falder jeg over den poster jeg det smiley

• #4   29. maj 2012 Den svenske udgave hedder "lærerinden" mener jeg. Tusind tak. smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

#5   29. maj 2012 Haha ja du har sq nok ret! Som sagt... Mega længe siden smiley

Kommentér på:
Hvad hedder den?

Annonce