3.121 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Dokumentar om ung fyr med kræft Dokumentar om ung fyr med kræft
Jeg så en dokumentar om en ung fyr (ca. 23 tror jeg) der havde en uhelbredelig kræftform og var dødeligt syg. Jeg kan simpelthen ikke huske hvad dokumentaren hed, er der nogen der kan hjælpe?
Fyren mødte på en rejse til Australien en pige som han blev forelsket i, hun flyttede så til england og de blev gift og nogle dage efter brylluppet døde han desværre. Dokumentaren blev sendt på DR1 tror jeg, og det er nok en måned eller to siden. Jeg har ledt og ledt på drs hjemmeside men kan simpelthen ikke finde den Håber der er nogen der kan huske hvad den hed
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.990
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 30 Emner: 37 Svar: 188
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 34 Svar: 526
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 30 Emner: 37 Svar: 188
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
21-årige Alex har gennemgået den ene kemobehandling efter den anden. Opgivet af lægerne har han kun få måneder tilbage. Men lykken er lunefuld - da sygdommen for alvor tager over, møder Alex en sød pige til en fest og bliver forelsket. Helt tilfældigt er et kamerahold begyndt at filme hans sidste tid den selvsamme dag. Og nu bliver det en helt anden historie, der skal fortælles, både rørende og usentimental: i de næste ni måneder følger holdet Alex, mens hans kæreste først bliver hans forlovede og til sidst - hans yndige kone. Brylluppet bliver det sidste, Alex når at opleve.
Dokumentar om ung fyr med kræft