3.121 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dokumentar om ung fyr med kræft Dokumentar om ung fyr med kræft

Jeg så en dokumentar om en ung fyr (ca. 23 tror jeg) der havde en uhelbredelig kræftform og var dødeligt syg. Jeg kan simpelthen ikke huske hvad dokumentaren hed, er der nogen der kan hjælpe?

Fyren mødte på en rejse til Australien en pige som han blev forelsket i, hun flyttede så til england og de blev gift og nogle dage efter brylluppet døde han desværre. Dokumentaren blev sendt på DR1 tror jeg, og det er nok en måned eller to siden. Jeg har ledt og ledt på drs hjemmeside men kan simpelthen ikke finde den smiley Håber der er nogen der kan huske hvad den hed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dokumentar om ung fyr med kræft
  • #1   20. sep 2012 Føj for satan, kræft er virkelig en forfærdelig ting.

• #2   20. sep 2012 Ja fuldstændig enig, og dokumentaren er helt vildt smuk og rørende smiley

• #3   20. sep 2012 Et eller andet med lev stærkt (personens navn), du skal dø ung. Den er sendt på TV2, har lige set den vis tv2play

• #4   20. sep 2012 Mysteriet er løst! Til interesserede kan jeg oplyse at den hedder A Life Fast Forward og kan ses her http://www.youtube.com/watch?v=OW7DXGArYZU - og den er alle 57 minutter værd smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #6   21. sep 2012 Så den også i tv'et for et stykke tid siden. Godt nok rørende.

• Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #7   21. sep 2012 Dags Dato - Lev stærkt Alex du dør ung..

• Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #8   21. sep 2012 Lev stærkt Alex - du dør ung
    21-årige Alex har gennemgået den ene kemobehandling efter den anden. Opgivet af lægerne har han kun få måneder tilbage. Men lykken er lunefuld - da sygdommen for alvor tager over, møder Alex en sød pige til en fest og bliver forelsket. Helt tilfældigt er et kamerahold begyndt at filme hans sidste tid den selvsamme dag. Og nu bliver det en helt anden historie, der skal fortælles, både rørende og usentimental: i de næste ni måneder følger holdet Alex, mens hans kæreste først bliver hans forlovede og til sidst - hans yndige kone. Brylluppet bliver det sidste, Alex når at opleve.

Kommentér på:
Dokumentar om ung fyr med kræft

Annonce