Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  netflix
  • #1   3. jan 2013 Det er gratis første måned.

• #2   3. jan 2013 Du får den første månede gratis? Bestil det dog selv? Du binder dig ikke efter den første månede. smiley

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   3. jan 2013 det var bare nemmere hvis man lige kunne låne koder i 1½ uge, for jeg glemmer ofte at afmelde igen og så køre det jo der ud af
    og skal ikke bruge det efter følgende

• #4   3. jan 2013 Self, du får også mit hævekort og min kode! smiley

Nasserøv

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

#5   3. jan 2013 jeg har ikke bedt om noget kort, så pis selv af

• #6   3. jan 2013 Thjaa hvis jeg havde det så måtte du godt få koder og login det ville ikke betyde noget, men kan desværre ikke hjælpe

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

#7   3. jan 2013 Tak Hans vidste der er nogle rare mennesker der ude

• #8   3. jan 2013 Jeg kan ikke se hvad problemet er. Opret en bruger, fjern et flueben og du får en gratis måned, derefter bliver din konto deaktiveret fordi du ikke har betalt. Det kan da ikke være mere simpelt.

Og hvorfor helvede tager man i sommerhus for at bruge Netflix?
    Man tager da i sommerhus for at være social og opleve noget.

• #9   3. jan 2013 Jeg har lært ikke at give oplysninger til folk fra Nigeria smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #10   3. jan 2013 Har du overhovedet prøvet at oprette en bruger -.-???

Og hvis det nu at at du pludselig bliver fuldstændig dement, så er det nok ikke de 79kr der gør at du skal æde pasta resten af året..

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

#11   3. jan 2013 Hvem har nævnt noget om Nigeria ??

• #12   3. jan 2013 Du kan afmelde dit abonnement samme øjeblik som den er oprettet, så det med at glemme er bare en dårlig undskyldning.

Opret nu bare din egen gratis bruger istedet for at nasse op andres abonnementer.

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

#13   3. jan 2013 Har lånt nogle Tak Du ved selv hvem jeg takker

• #14   3. jan 2013 Nope smiley ændre bare lige koden og mailen der til smiley

haha ...

hvorfor ikke bare oprette en bruger ?

• #15   3. jan 2013 Lol.

• #16   3. jan 2013 Identitets forfalskning. Det er forbudt. Opret dog selv eller find på noget andet at lave

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #17   3. jan 2013 Hold kæft hvor er i dog sørgelige og høre på, tyv tror hver mand stjæler hva.. Og hvad rager det jer at de vil bruge netflix i sommerhuset, forældre har sgu også brug for lidt fritid engang i mellem, og det er ikke ligefrem fordi vejret er til at sende børnerne ud og lege i sandet.

#Jette P. Er glad for at høre du har lånt en bruger, ellers måtte du hjertens gerne låne min, Og kan trøste dig med at vi forsat er masser af folk tilbage i Danmark som stoler på hinanden, gerne låner sin plæneklipper til naboen og som glædeligt hjælper en børne familie til lidt fjernsyns hygge i ferien. Lad dig ikke gå på af børnene her på baboom.

• #18   3. jan 2013 jeg havde ikke noget imod at låne min bruger ud, men der er allerede en der låner den - og man kan kun være 2 online ad gangen

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

#19   3. jan 2013 1000 Tak Daniel W. J og Darkwing Duck .ja det er nemlig 2 der kan være på samtidig
    Men dejlig at høre der er nogle som er villige til at hjælpe, det er jo skønt
    Jeg har prøvet med den koder jeg fik men min maskine ville ikke lige som jeg ville så nu håber jeg at det virker når jeg lige får styr på maskinen

• #20   3. jan 2013 Har du råd til at tage i sommerhus, så har du vel også mulighed for selv at kunne oprette en bruger på netflix. Som alle andre siger, det koster jo ikke noget den første måned, medmindre du selvfølgelig allerede har haft en måned derpå. Ellers så er 79,- nu ikke verdens største regning...

• #21   3. jan 2013 Hvis du ikke engang gider at oprette en bruger og afmelde den igen. Så ønsker du vist heller ikke at bruge netflix.

• Karina K
    Karina K Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #22   25. jan 2014 kender en nørd der viste mig hvor man får 12 måneders gratis Netflix..
    kan hentes helt "næsten" lovligt her: http://gupl.dk/706660/

• Tobias K
    Tobias K Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #23   15. maj 2015 En der ville låne mig en Netflix bruger jeg har 2 børn på 4 og 3 år men jeg kan ikke finde ud af hvordan man laver en bruger har ikke rat mange penge så kan ikke lave en det koster jo penge og det har jeg ikke råd til håber i ville skrive til mig på Tobias2206.k@gmail.com

Kommentér på:
netflix

Annonce