554 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rene W
Rene W
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328

Pioneer forstærker fejl Pioneer forstærker fejl

Jeg har en Pioneer forstærker som kører 5.1 lyd, og som har fungeret fint i 1½ år uden problemer, nu er der spå kommet en fejl.
Phase control og så slukker den for lyd og billede.
Jeg har læst manual, og der står at det kan være ledninger som er byttet eller faldet ud, men det er det ikke, al lyd/billede virker også fint et godt stykke tid, men slukker så.

Har taget låget af og den blæser som skal køle forstærkeren ser ikke ud til at køre selv efter en times film afspildning, og forstærkeren virker meget varm. Nogen som kender en måde at teste den blæser på, der må jo også sidde en tempføler?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pioneer forstærker fejl
  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#1   23. jan 2013 blæser virker hvis den får 12v men der må være noget temp føler som skal starte strøm til blæseren som ikke virker?

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#2   23. jan 2013 bor mellen kolding og esbjerg

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#3   23. jan 2013 havde jeg faktisk overvejet, men tænkte han måske var ved at være for gammel til sådan noget, han så slidt ud da jeg var derinde for et par år siden men kan godt være det er bedre end selv rode med det.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#4   23. jan 2013 okay, har bare kun set ham, og en anden på samme alder smiley men prøver det nok.

Kommentér på:
Pioneer forstærker fejl

Annonce