556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hjælp til hjemmebio !!! hjælp til hjemmebio !!!

Hej derude til jer der stadig er vågne og jer der vågner imorgen med hovedpine ;).

Jeg søger hjælp til at designe en hjemme biograf. Mangler følgende.
Projekter og lærred. Samt anbefalede kabler til at få den bedste billede og lyd kvalitet.

Jeg har kigget rundt omkring men det er svært at vide hvad jeg skal kigge efter når jeg faktisk ikke ved en skid om hverken projekter og lærred, og om der er forskel på lærreder osv.

Er der nogen herinde der kan hjælpe med dette :)??

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til hjemmebio !!!
  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #1   23. feb 2013 Hifigalleri, recordere eller hifi4all. Ville være et par gode bud på hvor du kan finde kvalificeret hjælp.

• #2   23. feb 2013 Måske du skulle komme med et budget.

Projekter og lærred fåes jo i mange prisklasser, men skal det være ordentligt og 100+ tommer, 1080p og 3D så lander du nok på omkring 15.000 kr bare for de to ting som minimum. For det andet så er det ikke dine kabler der giver dig lyd og billedkvalitet, men dine højtalere og projekter/lærred.

• Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 154
    #3   23. feb 2013 Af kabler kan jeg anbefale Van Den Hul Clearwater, det er rimelig neutralt. Men hvad for nogle højtalere og forstærker har du?

• #4   23. feb 2013 Har ingen højtalere eller forstærkere.
    Og jeg vil ikke have det i 100 tommer men ca de 70 tommer.
    Jeg har ca 1000 til projekter og lærred.

• #5   23. feb 2013 Mangler du et nul i det budget? For du får helt sikkert ikke noget for 1000,-, som du bliver glad for.

• #6   23. feb 2013 10000 ,- selvfølgelig hehe

• Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 154
    #7   23. feb 2013 Så du skal også gave hjælp til forstærker og højtalere?

• #8   23. feb 2013 Mente nok smiley Men opret en bruger på Hifigalleri. Snakker og spørger man pænt, så er folk meget hjælpsomme derinde. Jeg stod på bar bund mht Hifi og anede intet om det, men fik en super hjælp og flere guidede mig igennem, til et setup, som matchede mit budget. Hav de kritiske briller på, der er ligesom alle andre steder, "fanboys" af mærker, men dem spotter du hurtigt.

• #9   23. feb 2013 Tusind tak for hjælpen.

Kommentér på:
hjælp til hjemmebio !!!

Annonce