{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Lars I
Lars I
Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70

surround sound/hjemme bio til omkring 3000 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er lidt på udkig efter et surround sæt,
til og høre lidt musik, se en film og sånd. til lejligheden, det behøves ikke være top hifi. men noget okay kvalitets grej.?
nogle gode bud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  surround sound/hjemme bio til omkring 3000
  • Amalie A
    Amalie A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 7
    #1   7. mar 2013 http://www.proshop.dk/Hoejttaler/Logitech-Z906-2253103.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

dette er et super godt surround sound, har det selv og lyden er super god smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #2   7. mar 2013 Tjek min pm.. Det er det bedste bud

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#3   7. mar 2013 Og til info-jeg er musiker og ligger mærke til alt i musikken

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#4   7. mar 2013 Og hvorfor det??

Hvis det er min musiker kommentar passer det skam-spiller i flere bands og Lt ska jo passe sammen i en højere enhed og hvis man ikke ligger mærke til de små ting er det det gør galt, så når man aflytter numre ska man jo også gøre det..

• #5   7. mar 2013 LG med 2.1 kanal... surround....... smiley

Hvorom alting er;
    Logitech Z906 - såfremt du ikke er hifi entusiast, og bare ønsker en helt acceptabel lyd, bliver du rigtig godt tilfreds med sådan et sæt. Til prisen er det svært at matche smiley

Går vi i hifi-sko, så mangler bassen klarhed/den "mudrer" lyden, lyden mangler mellemtone, og diskanten er på overarbejde - men sådan er der jo så meget.
    Lyd er personlig præferance, altså et spørgsmål om smag, og jeg har mange bekendt med netop Z906 sættet, og jeg har altså ikke det store at udsætte på det - bang for the buck, og value for the money, det kan simpelthen ikke matches.

Køb det

• #6   7. mar 2013 whazz - hvad en musiker ønsker af lyd kan overhovedet ikke sidestilles med hvad et surroundanlæg kan præstere. Det er primært til film, og sekundært til musik. Hvis det kun er musik er et godt stereosetup klart at foretrække.

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#7   8. mar 2013 Well, betalte koncerter så går man vel under musiker....

• #8   8. mar 2013 Skal vi ikke lige til og starte med holde ordet hjemmebiograf uden for noget der koster 3000Kr. smiley

Du beskriver ikke om du skal bruge BD/DVD/CD afspiller, eller om det KUN skal være anlægget.

Køb dig en fin ny AV recierver, feks den Onkyo El giganten tit har til halv pris (1111Kr.)

Og så køb højtalerne brugt..
    De der små plastikkabinetter får man aldrig noget godt ud af, og subwooferen spiller nærmest mellemtone for at få det til og hænge sammen.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #10   9. mar 2013 Har gode erfarigner med Samsung, B&O og Bose. smiley
    Jeg synes det lyder udemærket til både musik og film. Flot design og prisen er måske en lille smule peberet. Men altså når du ikke nævner noget budget. Kan jeg ikke give dig nogle modeller.

• #11   10. mar 2013 Christian A.. joo det er korrekt set?

Kommentér på:
surround sound/hjemme bio til omkring 3000

Annonce