691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

endnu engang har jeg brug for hjæælp!! endnu engang har jeg brug for hjæælp!!

til en filmtitel.
Filmen hedder på dansk; ar på sjælen. handler om en pige og dreng, som bliver adopteret. filmen er autentisk.
Skal bruge bruge den originale titel (amerikansk)
Håber der er andre filmkendere, som kan hjælpe;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endnu engang har jeg brug for hjæælp!!
  • #1   26. jan 2007 hmmm... der er nok ingen filmkendere.... øv øv

• brian j
    brian j Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #2   26. jan 2007 hvor gammel er den og kan du evt. fortælle lidt mere om den?

• #3   26. jan 2007 Den er i hvert fald 10 år gammel..
    Den er som skrevet autentensk, og handler om 2 børn. børnene bliver adopteret af et rigtig sødt par, som hjælper dem. datteren er vist blevet mishandlet, og er ondskabsfuld mod sin lillebror, når der ikke er nogen som ser det. Men hun er en engel når der er andre. Jeg kan huske at hun skubber lillebroren ned af en kældertrappe, og banker hans hovedet ned i gulvet mnage gange....

• #4   26. jan 2007 det vil jeg da lige prøve;o) har ellers søgt MANGE gange rundt omkring på nettet.. men vil da lige prøve;o)
    Mange tak

• #5   26. jan 2007 kom lige til at spekulere på, at jeg kender jo ikke originaltitlen... så kommer nok ikke så langt derinde..
    men tak alligevel;o)

• #6   26. jan 2007 desværre... kan huske jeg havde den på vhs for ca 10 år siden.. men lånte den desværre ud, og fik den aldrig igen.. det var ellers min ynglingsfilm, men jeg har vane for at stole på nogle af de forkerte mennesker...

• #7   27. jan 2007 Arg, kan ikke huske hvad den hedder. Jeg kan sagtens huske den. Når plejeforældrene var der, var hun sååå sød ved sin bror. Nussede ham på kinden osv...
    Jeg høre da lige minmor ad i aften ;o)

• #8   27. jan 2007 mange tak louise;o) jeg krydser fingre, for at hun så kan huske den...;o))

Kommentér på:
endnu engang har jeg brug for hjæælp!!

Annonce