{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

F***ing DR1 {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som ikk fatter pointen med at man skal betale medie licens ? Har du et tv ell. computer ell. evt en radio skal man betale ca 1100 kr hver halve år til DR. Hvorfor dog det ? Det kan da godt være at jeg ser tv, men sgu ikk DR. Men det er kun DR's programmer vi skal betale for ?

Sys i det er fair ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F***ing DR1
  • #1   15. okt 2007 Du hører vel radio ?

• #3   15. okt 2007 Ja latterligt man ska betale for dr1/dr2 og deres skod radio kanaler..

Ser aldrig noget på drs kanaler.. eller hører..

• #4   15. okt 2007 haha velkommen i klubben lorte licens skrammel .. godt 2200 om året skal dog kun gi 1000 hvert halve år :S

• #5   15. okt 2007 stop nu jeres tuderi. det er kun 1100,-

og der kommer da også gode ting på dr 1.

hva med da i var små. kunne i undvære børnetimen der. nej vel. smiley

og forbrydelsen feks. den går også på dr 1...

• #6   15. okt 2007 Som du selv siger så går de fleste penge til dr..

Jeg vil sku godt betale penge til tv2.. For det ser jeg da..

De procenter sku være delt omvendt..

De bruger alle pengene på en eller anden klam bygning som vi alligevel ikk får nogen nytte a over i jylland.. skide smart..

• #7   15. okt 2007 Jeg troede sgu også kun der var DR pengene gik til. Måske de er for dårlige til og informere så ?

• #8   15. okt 2007 Jeg kan godt forstå Susanne R lidt, jeg er da også ved at være træt af at man skal betale så meget, når det næsten kun ene af genudsendelser man kan se.

• #9   15. okt 2007 Tilmeld jer radiolicens. Så kommer licenshovederne ikke og forstyrer i tide og utide. Og det kræver det når man har bil. selvom man ikke har radio i den og hevet alt der hedder antenne ud.

• #10   15. okt 2007 brian P

og forbrydelsen feks. den går også på dr 1...

Haha har aldrig set nogle af de lorte serier..

Nikolai og julie, taxa og hva fan de mere hedder.. ud med det pis.. spild af penge.. sløseri med danskernes penge..

Mere TV2 og TV3 til DK !!!

• #11   15. okt 2007 Christina A
    Lige præcis.
    Deres nedskæringer er blevet så store efter den tv by skulle bygges. DR er bare blevet ringere, i takt med at licensen er steget.

• #12   15. okt 2007 jeg har da en pakke kiks hvis det er. det en smgs sag med hvad man vil se. hvis du ik vil betale licens. så smid dit tv ud. eller flyt til et andet land. smiley

• #13   15. okt 2007 hehe .. vil med glæde betale alt licens til tv2 osv .. men satme ikke dr.

men man må jo bide i det sure æble

• #14   15. okt 2007 Syntes ikke man laver andet end og betale høj skat, høj moms,HØJ afgift på biler, og nu en medie licens på 1100 kroner.

hvor mange penge vil den lorte regering have ud af os ?

det er fristende og flytte et andet sted hen, men der skal jo nok gået en del ting igennem inden.

• #15   15. okt 2007 hmm... man ska også betale for at ha en mobiltelefon.. det stod i hvertfald i det fine brev jeg fik fra DR sidste dag... mobil-licens... ha ha...

• #16   15. okt 2007 Jeg ser kun tv2, har ikke andet.

• #17   15. okt 2007 Martin K

De serier sutter max røv..

Og 1 ud af 10 danske film er gode..

Dem kan man bare leje..

• #18   15. okt 2007 Og hvorfor er det lige DR ska blande sig i mobil licens..

DET fatter jeg så ikk en pind af !!

• #19   15. okt 2007 vil sige... det er ik tit jeg ser dr1 eller dr2... men det sker da en gang i mellem at man zapper hen over og der lige er noget der fanger... men det er sjældent. Dog ville jeg ik ha undværret den da jeg var lille... for satan.. så var jeg jo gået glip af Bamse og Kylling osv smiley smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #20   15. okt 2007 Ja skide være med licensen

Sætter lige magtens korridor til at spille på min computer imens...

Så kan i licens hadere lige tænke lidt over, hvad magtens korridor mon har med licens eller for den sags skyld, DR at gøre...

• #21   15. okt 2007 I skal være opmærksomme. Jeg fik et brev hvormod jeg stadigvæk bor hjemme og derfor ikke skal betale lincens. Men de sendte mig et girokort til indbetaling af licens på 2200 ca. Jeg ringede derinde og det var en fejl?

MEN hvor mange fejl er der lige, de har lige bygget nyt hus. hmm. HOLD ØJE med det.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#22   15. okt 2007 Baboom's kneppehoved: Man kan se tv eller høre radio på de nyere mobiltelefoner...

• #23   15. okt 2007 Tosse 2
    Baboom's kneppehoved:

Hahahaha den har jeg ikk hørt før smiley

Ja ved godt man kan se tv på nye tlf..

Men stadig kun i storbyerne.. Ikk..

(mener faktisk ikk det er kommet endnu)

Men derfor ska de fanme ikk prøve at rippe de tlf der ikk kan se tv.. eller kan modtage det.. fucking svanse..

• #24   15. okt 2007 Det skulle kun være på de abbonomenter der køre det. og det SKAL oplyses til en evt kunde smiley

• #25   15. okt 2007 Tosse 2
    Men hvorfor er det DR som skal have de penge ? Det er jo ik engang sikkert man bruger det ?
    Hvis du som jeg, har en comp. som har adgang til nettet(tv fra nettet). skal man betale licens. Fordi de mener du så bruger den til det. Men eksempelvis mig, jeg kunne aldrig drømme om ser tv på min comp. Men alligevel ville jeg skulle betale licens. Det er bare for meget sys jeg. Betale for noget man SLET ikk bruger. Det er som og købe en fransk hotdog uden en pølse.

• #26   15. okt 2007 Så sku de lave det sådan at man ku tilmelde sig om man vil se det på sin computer eller ikk og så fik man en bruger man ku gå ind på..

men hvorfor se det på computer når man kan se det i tv..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#27   15. okt 2007 BF: Jo med TV, men du kan høre radio via mobil tlf over det meste af landet.

Stadig ingen der kan svare på hvad DR (og licenspenge) har med Magtens Koridorer at gøre??

• #28   15. okt 2007 det kunne man da. Men ville det ikke bare være for nemt at gøre det alligevel? Du kan jo ikke lukke for samtlige computeres adgang til tv på nettet.

• #29   15. okt 2007 nu koster en radio licens ikke 1100 men 160

• #30   15. okt 2007 Hmm jeg hører ikk det lorte musik så aner det ikk smiley

Ja man kan hører dr radio via mobilen men hvorfor..

Det er skod radio..

• #31   15. okt 2007 Næ tjener masser..

Men gider da ikk gå og betale til sådan noget pis når jeg ku bruge dem på noget andet sjovt..

Tror de 2200 kr ku gi meget mere sjov i byen eller noget andet end jeg vil få med dr1 i et år !!

• #32   15. okt 2007 ja det vil jeg også sige. Jeg betaler kodax og gramx. Som er musik licens for jeg må spille musik på diskoter? det rør mig ikke. Men jeg synes ikke det kan passe at de prøver at snyde folk som de prøvede at snyde mig smiley

• #33   15. okt 2007 Martin K

Der er folk som sætter en uddannelse højere end og have et job med god løn. !!
    Og da licensen skal betales så snart man bliver 18 og ikk bor hjemme så er det sgu ikk nemt og skulle undvære de penge. Kan godt være det lyder dumt. Men SU rækker sgu ikk langt!!!

• #34   15. okt 2007 du skriver sku da bare at du ikke har nogen af delene - hvor svært er det???

• #35   15. okt 2007 SU på 1100 kr om måneden. Der går udlukkende til mad og husholdning. !!!
    Og job ved siden af. ? Det er nemt og sige. Men det er sgu ikk nemt og magte midt i en uddannelse med timer af lektier hver dag. Og da jeg sætter min uddannelse højt kan det ikk lade sig gøre.

• #36   15. okt 2007 De kan fanme la vær med at bygge det nye lorte dr byen..

Hva ska det gøre godt for..

Image ? Fuck da det..

Sys kun dr er blevet værre efter den skod bygning kom

• #37   15. okt 2007 Går i nogensinde i Biograf og ser DANSKE film?

ALLE DANSKE film blive finaceret en del af licensen.
    så man er licens nasser hvis man ser en dansk biograf film og ikke har betalt licens

• #38   15. okt 2007 Hva fan går alle de penge fra billetten så til..

Hahaha

Og som sagt.. Danske film sucks

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #39   15. okt 2007 det er alligevel 2400 kr i året for HVAD, at man har MULIGHED for a se dr 1, og det vil sige at dr antager en for at have mulighed for at modtage dr1.

det er samme som at sige jeg har også mulighed for at slå en ihjel, skal jeg så i fængsel eller hva

jeg har muligheden for at stjæle, skal jeg så have en bøde for tyveri

• #40   15. okt 2007 Martin K

Ahhh ikk korrekt..

Kræver en antenne i form a kabel eller på taget smiley

Hvis man ikk har det og har et tv til at spille Playstation på ska man så stadig betale licens.. Ja..

Men hvorfor.. Fordi man har et fucking fjernsyn.. Gir jo nada mening !!

• Mr.Frost .

#41   15. okt 2007 du kan altid høre/se dr 1 hva enten du haren pc radio eller mobil med radio eller en bil

• #42   15. okt 2007 Så burde alle i hele dk være tvunget til at betale licens..

• #44   15. okt 2007 man skal ikke betale licens hvis man ikke har antende. eller fjernsynet har indbygget..

Min veninde, ringede til det licens dut. for at opsige, og der skulle der en mand ud og bekrafte at hun ingen tv computer og andet havde..!

• Mr.Frost .

#45   15. okt 2007 sygt det skulle jeg ikke

• #46   16. okt 2007 Ska man også betale hvis man har computer.. og hva med mobil.. Den kan man jo også hører radio på.. Og hva med radioen i bilen..

Hvornår ska man betale og hvornår ska man ikk smiley

• #47   16. okt 2007 martin, også det jeg siger.!
    Jeg har dog et fjernsyn som ikke har indbygget antenne, og det bliver brugt til at se dvd på inde i soveværelset :!

• #48   16. okt 2007 intet..;) tro mig.det kan IKKE modtage nogle kanaler uden antenne, ellers ville jeg jo ikke sige det.!

• #49   16. okt 2007 Man kan fanme da ikk modtage tv hvis der ikk er sat en antenne til stikket i tvet..!!

• #50   17. okt 2007 når du nu mener at jeg lyver, så skal du da være mere end velkommen til at komme her og prøve. når der ikke er antenne i tvet, kommer der intet billede, eller lyd, uanset hvorlænge og hvor meget du søger. kun blå skærm!!

HADER virlkelig de mennesker der mener de er kloger end andre.. tssh..

• #51   17. okt 2007 Gu kan man da ej.. Er du dum..

Du er nød til at sætte en eller anden form for antenne til tvet før du kan modtage tv..

Du kan ikk bare pakke det ud af kassen og sætte strøm til og så er der tv.. Nu må du lige stoppe !!

• #52   18. okt 2007 LÆR børn

Kommentér på:
F***ing DR1

Annonce