{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.700 visninger | Oprettet:

Michael M
Michael M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Fladskærm tænder selv {{forumTopicSubject}}

Er der en der kender løsningen på et JVC LT-40TG52N, der selv tænder. Det sker nogen gange kl. 3 eller 4 at det tænder. Der er tilsyneladende ikke nogen vækkeursfunktion jer har overset, eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fladskærm tænder selv
  • #1   19. jan 2014 Der er vel nogen med en fjernbetjening et sted i nærheden der keder sig...

• #2   19. jan 2014 følger lige.. vi har et fladskærm tv på jobbet der også selv tænder, det er nogen gange 10 min. efter det er slukket og andre gange er det et par timer senere, meget mærkeligt

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 124
    #5   19. jan 2014 Jeg kan på mit eget tv sætte det til at tænde selv på hvad tid jeg vil. så ville da undersøge om det evt er slået til på jeres

• Danny H
    Danny H Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #6   19. jan 2014 Hvad har du tilsluttet tv'et? Hmm mit tv tænder når den kommet et signal igennem hdmi indgangene.. Altså hvis jeg tænder min blue Ray afspiller tænder mit tv også op..

• #7   19. jan 2014 Prøv at gendan til fabriks indstillinger

• #8   19. jan 2014 Hvis mit tv kører en opdatering tænder det også når det sådan lige har lyst.

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   23. jan 2014 Wow, mange og brugbare ideer. Jeg prøver en ad gangen. Den med opdatering har jeg hørt fra anden side. Fladskærmen er indstillet til at opdatere sig. Nogle tænder åbenbart for at gøre det. Så jeg forsøger først at slå opdateringen FRA. Tak for alle jeres meget anvendelige ideer.

• #10   23. jan 2014 Ånder, helt sikkert.

• Jill M
    Jill M Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #11   21. jun 2017 Pudsigt jeg er indehaver af et JVC LT46TG52N, dvs samme slags tv bare 46" med nøjagtig samme problem! Ser lige hvad der sker hvis jeg slår opdatering fra!

• #12   21. jun 2017 Vores Samsung 40" LED, stod også og tændte, når den lige havde lyst.

Da vi havde tegnet ekstra forsikring gældende i 4 år, og det skete lige før udløbet af garantien, sendte vi den til reparation.
    De påstod, at de kun havde lavet en software-opdatering, og den har nu virket upåklageligt i flere år siden.

Kommentér på:
Fladskærm tænder selv

Annonce