1.246 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Har du en historie at fortælle? Har du en historie at fortælle?

Laver du, eller nogen du kender, noget som er spændende, der også bidrager til jeres liv økonomisk?

Lige pt. søges der mennesker som enten gennem deres hobby eller deres arbejde, oplever at de brænder for det de gør, og elsker at få lov til at gøre det. Er det dig eller en du kender? Så send os en besked her.

Der skal produceres nogle 5-10 mins. klip til youtube samt facebook, som handler lidt om jer selv, og meget om jeres passion.

Der er ingen penge i projektet, jeg laver det, da jeg læser medievidenskab, og er ved at lave et portefølje. Jeg har lidt erfaring med at arbejde indenfor TV, og det er meningen, at der skal produceres et yderst prof. produkt.

Se teaseren her : http://youtu.be/HZusnkFo_iY

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du en historie at fortælle?
  • #1   17. sep 2014 Jeg tog til Skotland i forbindelse med min uddannelse til laborant, hvor jeg har fået praktikplads i en forskningsgruppe frem for en alm virksomhed.

Jeg synes selv det er mega spændende, selvom min teoretiske viden ikke rækker til at forstå alt hvad der sker i gruppen og så synes jeg det er fedt at arbejde sammen med nogle af de klogeste mennesker jeg har mødt i mit liv - især fordi jeg får lov til at bidrage til forskningen i det omfang jeg kan.

Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe super meget med projektet, men du skal være velkommen til at smide en pb.

• #2   17. sep 2014 Jeg er urban explorer, hvilket går ud på at udforske forladte steder. Det er en ret stor passion, og en jeg deler med min rigtig gode ven, som hedder Darkwing Duck her på baboom.

Vi har urbexet et par år nu, og har fået en del anerkendelse via vores blog, som du ka finde på www.3300urban.com og jeg har holdt et foredrag om emnet i Nikolaj kirken i København, hvor vi blev inviteret ind, men desværre blev DD syg op til foredraget.

Hvis det kan bruges, er du velkommen til at sende en besked.

Kommentér på:
Har du en historie at fortælle?

Annonce