{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Opdatere samsung tv {{forumTopicSubject}}

Hej BB. Jeg står og har et problem,

Jeg har lige opdateret mit viaplay, og nu siger viaplay at jeg skal opdatere mit samsung TV ue55es635u, men når så jeg søger efter en opdatering, så kan jeg intet finde online på tv'et... og kan intet finde på nettet omkring det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatere samsung tv
  • AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #1   26. nov 2014 Ind på samsungs hjemmeside og hent den ned på en USB pen

• #2   26. nov 2014 Oplever det samme på mit tv skønt det er fuldt opdateret. Så jeg ringede til viasat og hørte dem om hvordan og hvorledes. Fik et svar der lød på at appen ikke virkede 100% efter hensigten, så derfor kunne den godt bede om en opdatering uden at der er nogen, og at de arbejdede på sagen. Den besked fik jeg for ca 6 mdr siden, og de har stadig ikke gjort noget ved det smiley mit viaplay spørger om en HUB opdatering hver gang jeg åbner appen. Men trykker jeg OK kommer jeg ind, og appen virker problemfrit selvom den siger den mangler en opdatering !

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #3   26. nov 2014 Som der bliver sagt, så hent opdateringen ned på USB-pind.

Søgte også selv efter opdatering direkte via TV'et, men det virker ikke en skid.

Så ind og hent opdaterings-filen ned og følg vejledningen fra Samsungs hjemmeside - så kan det være at du får det til at virke smiley

Kommentér på:
Opdatere samsung tv

Annonce