502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

L .
L .
Følger: 2 Emner: 57 Svar: 182

Skal have mig et Plasma TV :D Skal have mig et Plasma TV :D

Skal have købt mig et nyt fladskærms tv smiley
Men hvilket et ?
Har i et i stærkt kan anbefale ?
Det skal være en rigtig god kvalitet ikke de der utydelige nogen man ser i Fona osv..
Det skal være sådan så når man ser en film ser det nærmest ægte ud 8D

tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal have mig et Plasma TV :D
  • #1   16. nov 2007 Samsung .. smiley

• #2   16. nov 2007 Panasonic TH42PX70

Bedste tv til prisen. Overgås kun af Pioneer men så vokser prisen også gevaldigt.

Samsung kan slet ikke være med på det plan.

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#3   16. nov 2007 http://avantix.dk/catalog/images/hjemmeAV/TV/Plasma/TH-42PX70-.jpg sådan et her smiley

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#4   16. nov 2007 Hva er prisen på sådan et 42" smiley

• #5   16. nov 2007 skal jeg ikke bare bestille det på nettet for dig, og bære det op også smiley

Du kunne måske besvære dig med at kigge lidt på nettet. Hehe

Hifipriser.dk

• #6   16. nov 2007 Men til din information kan jeg fortælle at de koster mellem 8500 og 11000kr afhængigt af hvor man køber dem

• #7   16. nov 2007 Altså Samsung siger man kun hvis ikke man har set billedet på et plasma tv der kan lave ordentlig farve gengivelse og kan vise horisontale bevægelser uden at det hele flyder ud.

Samsung har intet på Plasma markedet der kan matche Panasonic`s Panel. På LCD markedet er de noget stærkere, men igen er farve gengivelsen meget unaturlig.

Deres designs er flotte, men på billed kvalitets siden er der intet at skrive hjem om

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#8   16. nov 2007 Så du ville altså anbefale Panasonic smiley ?
    Hvor syntes du evt. så jeg skulle købe et smiley hvis du har nogle særlige gode steder..

• #9   16. nov 2007 har du et link på det Panasonic ?
    tror jeg har et af samme slags i stuen (:

• #10   16. nov 2007 Jeg har ingen preferencer hvor det skal købes.

Find det billigste på nettet og bestil det.

Geco har dem, TapeConnection har dem osv.

Emil du kan vel godt google selv (0:

• #11   16. nov 2007 kloge dig (:

arrg , mit er ikk lige det samme , men fandme tæt på

• #12   16. nov 2007 Ja men som du ser i det billede Kasper linker til, så er Panasonic tv`et ingenlunde grimt. Der findes bare andre der er flottere. Set i det lys kunne jeg ikke drømme om at købe et tv med dårligere billed kvalitet. Men ens prioriteter er jo forskellige

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#13   16. nov 2007 Men du siger altså at det er et af de bedste 42" på markedet ..

VI snakker ikke om udseende .. smiley

• #14   16. nov 2007 Det er der ingen tvivl om nej. Det er det bedste til prisen. Vil du have flere penge op af lommen kan du se efter Pioneers nye 8G serie som feks 428XD det er bedre, men også noget dyrere

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#15   16. nov 2007 Hva er forskellen på Panasonic når der er et "E" på til sidst ? Altså TH42PX70'E'

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#16   16. nov 2007 og det samme med det der Pionner når der står 428"0"XD hvad står det "0" så for kan ikke lige læse mig til noget af det .. men du syntes stadig jeg skal holde mig til de andre to hvis det var for lagde mærke til de der to hvor der kommer et andet Bogstav ind er også dyrer smiley

• #17   16. nov 2007 Kan ikke huske det. Mener bare det er et spørgsmål om det er europæisk eller noget i den stil. Reelt set har det ingen betydning så vidt jeg ved

• #18   19. nov 2007 Jeg har det nyeste TV indenfor samsung plasma.. mener det 11. generation, og det har lige slået panasonics bedste med nogle få parametre smiley det er den med anynet.. 42" kosteste 13 k smiley

VIlle vælge Samsung på grund af kvalitet indbygget burn-in fjerner, og det fedeste design.. det ligner et billede når det sidder på væggen.

bare mit råd

• #19   19. nov 2007 Prøv at fortæl mig model nummeret på det SamSung som skulle være bedre end et panasonic.

Samsung har aldrig kunne gøre sig på Plasma markedet, så det skulle undre mig meget.

• #20   19. nov 2007 Kan ikke huske det helt, men har læst artiklen inde på recording.dk - modellen starter med PSCX eller lignende.

Men de er rimelige troværdige inde på den hjemmeside, og de sagde at samsungs nye generation kun slog panasonics med meget få parameter,og at kampen var meget lige.

• #21   19. nov 2007 Jeg kan ikke umiddelbart set noget om de på recordere.dk som jeg tror du mener

• #22   19. nov 2007 Plasma TV har en meget dårlig kvalitet du skal have et LCD fladskærm vi har et i samsun men philips er med bedre kvalitet sys du skal have et philips LCD tv .

• #23   19. nov 2007 Hvad er det for nogle mærklige ubegrundede postulater.

Det er en ommer

• #24   19. nov 2007 He He..

Plasma er uden tvivl det jeg foretrækker.

Billederne er generelt meget bedre, og i LCD er det som om farverne gemmer sig bag en grå skærm.

Desuden så laves LCD ikke ordentligt til 42", som Plasma gør.. LCD er til små mobiler, små fladskærme, computerskærme osv.

Reaktionstiden er for resten også dårligt på et LCD tv, da de ikke reagerer ligeså hurtigt som et plasma. Plasma har en anden teknologi(3 gasser), som er meget hurtigere, og det giver en god effekt i fodbold og xbox360 spil blandt andet.

Plasma er så meget dyrt, og dyr i drift, men heldigvis er det blevet meget forbedret i den nye generation af dem.

Lortet ved plasma er også den kan få BURN-INS, men man overlever nok.

• thomas c
    thomas c Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 7
    #25   19. nov 2007 phillips 47 tommer plasme med amberlight.25949kr 95øre har den der hjemme rigmelig billig. men min er ikke til salg smiley

Kommentér på:
Skal have mig et Plasma TV :D

Annonce