{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Er I klar til Ingolf {{forumTopicSubject}}

Det er desværre ikke en film, det bliver til virkelighed. Nej, jeg er ikke klar, jeg er tværtimod bange, jeg kan bare ikke klare orkan, det er vildt uhyggeligt, nærmest som Alfred Hitchcock, det hyler, knager og brager i et hus og vinden hyler.

Mine Misser er allerede gået i skjul, de vil ikke ud og det ender nok med, at vi alle putter sammen - fuck, hvor jeg bare hader det, og så er det også lige vandet, de har varslet forhøjet vandstand.

Og ikke nok med det, er det ikke i nat vi også skal skrue på uret en time tilbage, det bliver værre og værre og med det tidligere mørkt - jeg har tænkt mig at gå i vinterhi - kan bare ikke klare det ....... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er I klar til Ingolf
  • #1   28. okt 2017 Og jeg skal i byen i aften og i nat.... For Fanden da. smiley

• #3   28. okt 2017 Så skal du love mig, at du passer godt på dig selv, tagsten, tage, stillads m.m., må du ikke få i hovedet smiley smiley

• #4   28. okt 2017 Jeg skal starte helt ud på Dampfærgevej, hvem fanden lægger en restaurant sådan et sted, og hvordan kan apotekeren finde på at vælge et sådant sted?
    Der er vel ikke noget mere øde sted i hele København. smiley smiley
    Godt der findes taxier, hvis de ellers er til at få fat i. smiley

• #6   28. okt 2017 Ja, det må du nok sige, men jeg vil ønske dig en god aften, måske det slet ikke bliver så slemt i København, men her i Nr Sj har de varslet storm af orkan styrke, jeg skal ikke nogen steder.

Håber, du kan få en taxa, når du skal bruge en smiley smiley

• #7   28. okt 2017 #5 - Annella, den så jeg godt på TV, slet ikke sjovt.

Jeg bryder mig slet om den klima ændring, det regner og regner regner regner og når det så holder op, så bliver der orkan - hvornår bliver der forår, SOMMER, efterår og vinter, synes ikke, jeg kan finde de 4 årstider mere smiley

• #9   28. okt 2017 Og nu hvor jorden er totalt mættet af vand, der er slet ikke så langt ned til grundvandet, er der meget stor risiko for at træer vil vælte - jeg bor lige ved siden af skoven - kæmpe store træer der vælter ud over vejene - jeg har allerede mareridt smiley smiley

• #11   28. okt 2017 Hold da op , det lyder farligt, jeg mener at bo i og nær en skov, jeg håber at i klarer skærene allesammen også , jeg bor 200 meter fra vandet, det står allerede næsten oppe på strandvejen, Men vi bor heldigvis højt i terrænnet. Alan jeg håber at du får en taxa, og Anella og Jetset pas på med at gå ud, pøj pøj med det. smiley smiley

• #12   28. okt 2017 Jeg håber, vi alle overlever - Kisser I må bare ikke drukne og mig selv og mine Misser - men indtil videre her hvor jeg bor er der bare tale om kraftig vind, det kan jo være, de tager fejl, men det skulle tage til omkring midnat - jeg ruller alle mine vinduer ned, tænder 17 fyrfadlys og tager mig en Gl Dansk smiley

• #13   28. okt 2017 Det lyder som en plan Jetset, både at rulle ned og hygge sig med en lille dram der kan varme. så jeg siger skål.Kan du have en forhåbentlig tryg og dejlig aften sammen med dine misser. smiley smiley smiley smiley

• #15   29. okt 2017 Hold op hvor er I hårdt ramt flere af jer.
    jetset bor du helt oppe på nordkysten?
    Ellers er hovedstadsregionen jo tilsyneladende gået fri.
    Selvom det ruskede en del i nat herinde i København.
    Anella min søster er også ramt af væltede træer i deres område ved hver storm. Der hjælper taxaer ikke noget🤐
    Det er med at samle rigeligt med forråd og håbe man ikke får brug for lægehjælp, uha.
    Kisser er det Kalundborg området du bor, der ser det slemt ud med varsel?
    Håber I kan få hjælp, når I har behov.
    Jo stadig varsel i dag også.
    Kan godt forstå I er bekymrede ude i terrænet, fy da for gener med vand og storm.

• #16   29. okt 2017 Jeg kom levende hjem med en taxi kl. 6 imorges.
    Vi var ude at spise på Ve-Ve. en pendant til Kin Kin, som er den eneste Thailandske restaurant i verden, der har fået en Michelin stjerne, men det får denne formentlig også næste gang, det er nemlig samme ejer.
    Det kostede apotekeren et stykke over 100.000 kr, at invitere os i byen, men hun har jo penge som græs.
    Nu er jeg blot lidt træt. smiley

• #17   29. okt 2017 Dejligt at du kom sikkert hjem Markgreven. smiley vi har haft vandstanden helt oppe på strandvejen, og de af vores krukker der stadig står med blomster i er væltet, Grene ligger strøet ud over hele græsplænen, men en sidegevinst er at alle de blade som jeg skulle have revet sammen er blæst væk. smiley smiley Håber at du Jetset har undgået de værste skader, Og Anella, smiley jeg håber at i har samlet et godt forråd, så i kan overleve, men det tror jeg i har, ellers skulle jeg tage meget fejl. sikke dog en omgang. smiley

• #18   29. okt 2017 Jamen, holda op alle sammen - godt at vi stadig har hinanden, min næste bolig skal ligger langt fra vand, jeg har slet ikke nerver til det mere. Jeg vil nøjes med at køre til vand - og ja, jeg har skam "glæde" af Kattegat - vinden har dog stilnet noget af.

Annella - jeg vil ikke håbe, at der er nogen, som skal bruge 112, det er godt nok slemt.

Og godt, at du kom godt hjem, Alan, det må ikke have været kedeligt, når en middag i byen kan vare til kl 06 morgen, mon det var sommer eller vintertid smiley

• #20   29. okt 2017 Jamen, altså Annella, det er vildt, så naturen kan vise "tænder" - alle mine store træer holder endnu - vinden er i nord/vest og det er mere end nok, min hankat har indtaget et dejligt varmt uldtæppe og min hunkat har valgt den bedste lænestol, de vil ikke ud, jeg tror, de fornemmer faren og kan nok også mærke på mig, at jeg render fra vindue til vindue - godt de ikke vil ud smiley smiley

• #22   29. okt 2017 Så må jeg indrømme at min kat ville ud allerede klokke 2 i nat, men den lå også og ventede udenfor da vi stod op klokken 8, den var lige ved at rende døren ind. , men da den først havde fået mad ville den ud igen. Den er virkelig en ude kat.

• #23   29. okt 2017 Hvor er katte dejlige. smiley smiley

Kommentér på:
Er I klar til Ingolf

Annonce