777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

The voice TV ?!?!?!?!?!??? The voice TV ?!?!?!?!?!???

er jeg den eneste herinde der slet ikke kan fatte hvad der sker for The voice tv for tiden ( og det sidste stykke tid )

jeg sidder og ser the voice tv for at høre noget musik, men nej der skal lige zappezzzz over på planet voice, så når man har hørt fire timer på det så tror man de er færdige og man bare for lov at høre musik.... næææææh nej så komme der PINK ???? to timer efter er pink færdig og man tænker så nu skal det være, så kommer der heldigvis en top ti eller noget i en time og derefter gentager de lige DEN SAMME planet voice fra eftermiddagen.... fra 18-22... så hver planet voice tager altså 4 timer !!!! så tror man igen igen man kan få lov til bare at høre noget musik.... nææææh nej igen, så kommer ucensureret?
til kl 11 og efter 11 viser de bare ukendt disco musik, eller the voice mix....

absolut ingen former for musik, fordi når der kører de der programmer (specielt planet voice) så kan der gå et helt kvarter til tyve min imellem hver sang? hvad sker der, det kan sgu godt være de vil tjene nogle penge. men kunne meget bedre lide den gang det var helt nyt, hvor der bare blev vidst sang sang sang også en reklame på et minut eller to derefter sang sang sang igen.... desuden så når de endelig sender sangene i nu, så er halvdelen af skærmen fyldt op med horoskoper eller nogle der sidder og chatter???? hvad fann sker der for dem hvornår er det blevet forbudt at få lov at høre bare en smugle musik på den kanal?????

puha skulle lige ud med det, undskyld stavefejl man læser ikke teksen igennem to gange når man er lidt mut....

Vh jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The voice TV ?!?!?!?!?!???
Kommentér på:
The voice TV ?!?!?!?!?!???

Annonce