{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

ost ?
ost ?
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 64

Ny lcd / fladskærm {{forumTopicSubject}}

Skal ha nyt fjernsyn. Og det er satme en jungle hvis man kigger på hifipriser, pricerunner, kellkoo osv..
så kunne godt bruge lidt hjælp!!!

har ca 8000 at gøre godt med. skal være min 37"...
Nogen der har et bud på hvilket et det kunne være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny lcd / fladskærm
  • #1   13. feb 2008 Samsung eller Nad laver rigtig flotte og kvalitets modeller...

Zepto er jo også kendt for deres kvalitet; men hvor gode deres LCD er ved jeg desværre ikke; men hvis det er som deres bærbare. så er pengene kun givet godt ud

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 56
    #2   13. feb 2008 Denne her er virkelig god, har den selv og fortryder slet ikke at jeg købte den selvom jden er lidt dyr, men det er kvalitet. I nogle expert butikker koster den lige pt 9.000 kr. selvom der står 9.999 på deres hjemmeside.

SAMSUNG 37" LCD TV LE37R89BDX

Synes du skal tage ud i nogle butikker og kigge og pas på med at købe det over nettet, for tit er de importeret og så er det noget helt andet indmad der er i dem og ikke nogen garanti ved fjernsynets fabrikant i DK....

• #3   13. feb 2008 Har selv Samsung og der er bare et kanon tv!!

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

#4   13. feb 2008 har os tænkt lidt på et 37" samsung med full hd.
    Kan bare ikke finde ud af om det skal være størere men så også med en dårligere opløsning?!

• #5   13. feb 2008 Jeg har 37'" men jeg har nu aldrig set et større samsung tv, der havde dårligere billede pga det..

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

• #7   13. feb 2008 jeg har selv denne her og kan varm anbefale den, det er samsungs topmodel, men du finder det ikke billiger end her, hvis du kan kan du presse dem i pris.

(link fjernet)

• ost ?
    ost ? Tilmeldt:
    jan 2008

#8   13. feb 2008 det fjernsyn har jeg også kigget på. ved bare ikke om jeg overhovedet kommer til at udnytte full HD!

• #9   13. feb 2008 nej nu ved jeg jo ikke hvordan det ser ud uden, men kan sige dig der er et pænt billeder, kommer jo an på dit signal. men du kan især se HD hvis du jobler en ps3 til mm

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 145
    #10   13. feb 2008 samsung????? hahhah har i overhovedet forstand på det i siger! det er dem med den største fejl rate!!!!!!!!!!!!!! opanasonic er dem med den mindste! desuden viser plasma tv sort og det gør lcd ikk! hvis jeg var dig ville jeg kikke efter japanse produkter og ikk alt det korea pis

• #11   13. feb 2008 Sammy K: nu kan det jo være du ikke ved noget om det, nu er det ikke samsung der har den største fejlprocent men pilliphs. hvis du nu gad og læse det næste gang hvordan sådan en undersøgelse er lavet, så ville du os vide, at 25 % af alle de skærme der bliver solgt i dk er samsungs, så derfor vil der være flere der går i stykker på landsplan, men ikke i forhold til hvor mange der bliver solgt.

lcd/ plasma kommer jo an på hvad man er til, kunne aldrig selv finde på at købe sådan en og slet ikke i str 37 og kunne heller ikke finde på at købe det mærke som du snakker om, men igen det er jo en smagssag

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

#12   13. feb 2008 hahah læse! jeg har med dem at gøre hver dag makker! plasma er bedst over 42" der er jo også grund til pana så tit vinder eisa awards! det er med fjernsyn som med at andet! japansk er kendt for kvali og koreAsk for det modsatte!

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

#13   13. feb 2008 og at du føler dig ramt over jeg er imod "dit mærke" det kan jeg godt forstå!

• #14   13. feb 2008 ja og mand vil have en på 37 tommer så hvorfor vil du sælge ham en plasma. du var da en jeg aldrig kunne finde på at købe en skærm, med den indstilling du har til folk, samt din tone. jeg er ude herfra

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

#15   13. feb 2008 ha ha! a det godt du

• #16   13. feb 2008 Sammy K

Hovede sagen er vel at os der har et Samsung er mere end tilfreds... Så god fornøjelse med dit plasma!

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

#17   14. feb 2008 ja det rigtigt lea:)

Kommentér på:
Ny lcd / fladskærm

Annonce