Hjælp til filmtitel Hjælp til filmtitel
Hej Alle sammen!
Jeg leder efter titlen på en film som jeg så for et år siden på tv. Jeg blev så grebet af den at jeg bare er nød til at have den. Der håber jeg inderligt at nogen herinde kan hjælpe mig.
Filmen handler om at to forskere, som finder en pige ved navn Mae, der bor helt allene i et hus ude i skoven efter hendes mor er død.
Pigen har aldrig kendt til andet en sin mor og det at leve i skoven. Hun har ikke noget sprog, da moren ikke kunne tale og da denne pige aldrig har kendt andre mennesker end sin mor, kan hun derfor ikke kommenikere med nogen.
Der er noget med at myndighederne ikke vil have at hun bor i skoven for sig selv.
To forskere (en mandelig og kvindelig) prøver at komme i kontakt med pigen og under filmen lære hun dog også at sige nogle ord, men ellers er det forskerne der lære hendes sprog.
Nå men det ender med, at hun pludselig bliver kendt i medierne og lokkes til at skulle bo på et beskyttet forskercenter. Hun mistrives der og en af de to forskere kidnapper hende fordi denne ikke kan holde ud at se hende lide.
Filmen ender med at hun stor i en vidneskranke og med sine egne fortæller at hun har det bedst ved at leve som hun altid har gjort og da juryen høre henes egen mening får hun lov til at blive boende i sit barndomshjem.
Håber der er nogen herinde, som kan fortælle mig hvad filmen hedder.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Hjælp til filmtitel