{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Kræsene købere på TV3 puls. {{forumTopicSubject}}

Ja et sjovt program hvor man ser dem der har flere penge at købe hus for og respekt for at de har arbejdet sig op - men sjovt er det eksempelvis at en der skal se på bolig midt i København opdager at der er naboer til begge sider eller de opdager at der er et eller andet der lige har den forkerte farve.
Og ja de har råd til at være kræsene og de har vel også råd til at lave de små ting eller for den sagsskyld deres helt egen drømme bolig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræsene købere på TV3 puls.
  • #1   15. jan 2023 Jeg har set eet helt program, ellers lidt brudstykker. smiley

De mangler realitetssans.

• #2   15. jan 2023 Jeg har desværre ikke set nogen af de programmer, hvad hedder udsendelsen ??

• #3   15. jan 2023 Cris7 ej det må du ikke sige de har bare penge og måske mere forstand på dem da de har arbejdet sig op og det har jeg nu stor respekt for - hvis jeg var 25.år og normalt var jeg rig på få år - men som 105.årig og unormal er det for sent smiley

• #4   15. jan 2023 Jetset det siger overskriften smiley

• CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #6   16. jan 2023 Jeg ser på huse pt. og uden at have set programmet, kan jeg sådan set godt forstå køberne som de bliver beskrevet her - jeg kan i hvert fald godt sætte mig i deres sted.

Jeg har også været ude og se på huse som næsten levede op til kravene, men der var nogle småting som jeg ikke var helt tilfredse med. Selvfølgelig kunne jeg bare få en håndværker til at lave det, men når man er oppe i et vist prisniveau, så trækker det bare ned på helhedsindtrykket når noget ikke er helt perfekt.

Hvis en sælger forlanger X mio. kr. for et hus, hvorfor har han/hun så ikke kunnet male det grimme lilla tapet over inden huset blev vist frem? Eller en dør der binder, det kan nemt laves, men hvorfor har sælger ikke gjort det? Hvis ikke de har gidet gøre huset salgsbart med sådan nogle småting, er der så andre steder hvor de har forsømt, som er mere kritiske?

Huse køber man vel med lige dele forstand og følelser.

• #7   16. jan 2023 He he jeg har såmænd ikke engang råd til den tv pakke hvor programmet sendes så jeg melder hus forbi 😅

• #8   16. jan 2023 #4 Leon, jeg skal forsøge, aldrig at spørge dum mere smiley

Kræsene købere, i de prisklasser, de ser på villaer i, så skal det jo ikke være gamle rønner, og der kan man vel nok være kræsen. Men rent bort set fra det, så synes jeg, det er stukket helt af, der er jo ikke afsat faste priser, det er helt op til div ejendomsmæglere, hvad huse/villaer skal koste, det er helt vildt så uenige de er, så tag ikke den første og bedste mægler, er min erfaring.

Og så synes jeg forøvrigt, at køberne mangler fantasi, det er utroligt, så lidt de kan se, dufter der ikke af hjemmebagte boller, div sterinlys er tændt og friske blomster i div vaser og nymalet, og masser af lysindfald og jeg skal komme efter dig, så er det usælgeligt, det er for vildt - jeg har masser af fantasi og er frisk på en god handel, der er garanteret masser af penge at spare.

• #9   16. jan 2023 #7 - Cody, ja, jeg synes også, det er dyrt - jeg er hamrende træt af YouSee, de har TV pakker, som de ustandselig laver om på, så hvad du har af kanaler i går er ikke sikkert, du har dem i dag, og det bliver aldrig billigere, tværtimod, jeg er på jagt efter noget andet, men jeg synes ikke at kunne overskue det smiley

• #10   16. jan 2023 CarstenJ ja men hvis folk bor i huset samtidigt med at det sælges kan det være svært at male døren der binder sku jo være lavet og den må være en torn i øjet på den der bor der og ja hvis man skal betale x-antal mange millioner skal det være i orden - men jeg syntes stadigt der er nogle mener smiley

• #11   16. jan 2023 Hvis du bor i hus er løsningen enkel Jetset.
    Antenne på taget så har du DR1 og 2 samt et par svenske el. tyske afhængig af hvor i landet du bor og hvis du tilmed er pensionist er det næsten helt gratis, men jeg gætter på at du ikke vil nøjes med stats tv 😅

• #12   16. jan 2023 Cody N du skal se en antenne jeg har liggende tager et billede af den i morgen smiley

• #13   17. jan 2023 Jamen, Cody, vil et smart TV kunne gå på en antenne på taget ?? - Nej, jeg er nok blevet forvent, jeg vil se dit dat dut og for alt i verden, så vil jeg også se sport, jeg har et arkiv, hvor jeg kan gå ind og programmere et TV program lige efter mit hoved, og det ville jeg ikke kunne gøre med en antenne på taget, jeg bor, så jeg kan se svensk TV, men det er bare for kedeligt.

Tænk, hvis vi heller ikke kun gå på nettet, der skal man jo også have et eller andet installeret - samfundet kræver smiley smiley smiley

• #14   17. jan 2023 Cody N se her og der kommer 2 billeder i 2 kommentar og husk nu at det ikke er en UFO.

profilbillede
  • #15   17. jan 2023 Cody N her kommer billede nr.2

profilbillede
  • #16   17. jan 2023 Den er da smart, er det ikke en satellit ??

• #17   17. jan 2023 Jetset jeg har ikke fået prøvet den endnu - men det skal jeg og jeg satte engang en parabol op for at vise at der findes tv og radio kanaler der kan ses gratis.

• #18   18. jan 2023 Hej Leon
    Nej det er ikke en parabol antenne, men en indkapslet rundstråle antenne beregnet til alm. terristisk tv signal som enhver anden gitterantenne man ser på villaer.
    Denne model er designet til camping vogne og desuden af ældre dato, men forstærkningen er ikke fremragende fordi den skal kunne modtage signal uanset hvor senderen befinder sig i modsætning til retningsbestemte gitterantenner der peger direkte mod senderen og derfor har en rigtig god forstærkning.

“ DVB-T/T2 ANTENNE FOR OPTIMERET VHF/UHF MODTAGELSE, IKKE RETNINGSBESTEMT”

profilbillede
  • #19   18. jan 2023 Cody N det var godt så er det jo ikke en UFO som jeg troede smiley

• #20   18. jan 2023 Du har delvis ret Leon det er ikke en ufo (unknown flying objekt) men derimod en type antenne der kaldes for “ufo” 😀

• #21   18. jan 2023 Cody N der kom mit grin frem og det er lige inden jeg går til ro smiley

Kommentér på:
Kræsene købere på TV3 puls.

Annonce