PLASMA og film {{forumTopicSubject}}
hej.
jeg elsker at se film, og mange anbefalede derfor at jeg skaffede en plasma da de var bedst til at vise action og bevægelser og gengive flest farver og bedst kontrast.
Dette er jeg hermed blevet overbevist om at det passer i form af mit Panasonic PX80 dejligt fjernsyn kan kun anbefale det til alle andre.
Mit problem opstår når jeg ser DVD-film, som ikke fylder hele skærmen.
Panasonic er utrolig god til at opskalere og få filmen til at fylde hele skærmen, MEN når jeg har sat undertekster til så forsvinder den nederste linie
Hvad kan jeg gøre. Er der en DVD-maskine man kan købe hvor man kan justere højden af underteksterne, for det vil jeg hellere end at risikere burn-in på mit dejlige fjernsyn.
Eller skal jeg lade være med at frygte dette burn-in på 2 timer en film eventuelt kan vare????
håber på lidt feedback
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.797
Men ellers så kør en Break in dvd hvis du vil være sikker. Ellers ren skærmen bagefter.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.150
men irriterende at filmene egentlig er vist i sådan et format :\ eller at fjernsynet er lavet i et andet,, hehe
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 411
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
mar 2007
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.797
Sad på et hifi forum hvor jeg hørte om nogen. Men som regel kan det fjernes hvis man er hurtig. Jeg havde lidt, efter en hel dag med det samme. Der vaskede jeg det bare af
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 411
Har set mange forskellige eks. på burn in, selv på et næsten helt nyt nyt pioneer :(, fordi folk ikke ved hvornår man skal vælge plasma eller lcd, afhængigt af deres behov.
Men ved alm brug skal man nu ikke frygte det.
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 156 Svar: 5.485
mar 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49
Hvordan ved man om man skal vælge plasma eller lcd?
mar 2007
hvis man ser mange film så er valget Plasma fordi farverne er meget bedre og kontrastforholdet ligeså.
LCD er til dem der vil se stille billeder og spille spil..
Jeg har dog valgt en plasma til spil også da jeg kræver en høj kontrast Panasonic PX80 er KANON !!!!
PLASMA og film