{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

PLASMA og film {{forumTopicSubject}}

hej.

jeg elsker at se film, og mange anbefalede derfor at jeg skaffede en plasma da de var bedst til at vise action og bevægelser og gengive flest farver og bedst kontrast.

Dette er jeg hermed blevet overbevist om at det passer i form af mit Panasonic PX80 dejligt fjernsyn kan kun anbefale det til alle andre.

Mit problem opstår når jeg ser DVD-film, som ikke fylder hele skærmen.

Panasonic er utrolig god til at opskalere og få filmen til at fylde hele skærmen, MEN når jeg har sat undertekster til så forsvinder den nederste linie

Hvad kan jeg gøre. Er der en DVD-maskine man kan købe hvor man kan justere højden af underteksterne, for det vil jeg hellere end at risikere burn-in på mit dejlige fjernsyn.

Eller skal jeg lade være med at frygte dette burn-in på 2 timer en film eventuelt kan vare????

håber på lidt feedback

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PLASMA og film
  • #1   29. maj 2008 Har et PZ70 Panasonic. Jeg har ikke burn in. Og ser mange film. smiley

Men ellers så kør en Break in dvd hvis du vil være sikker. Ellers ren skærmen bagefter.

• #2   29. maj 2008 jeg er i gang med at køre den break in dvd,,,, og gør det tit,,,, så der kommer ikke burn in af almindeligt film-kiggeri? ???

men irriterende at filmene egentlig er vist i sådan et format :\ smiley eller at fjernsynet er lavet i et andet,, hehe

• #3   29. maj 2008 Du skal ikke være så bange for burn in, på nyere plasma. har haft mit plasma i 2 år nu. og der er intet at se, selvom at jeg ser rigtigt mange film og intet gør for at modvirke burn in..

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #4   29. maj 2008 Burn in er ved at være en gammel saga, ja, der var "Mange" problemer med det i starten, men den tid er heldigvis næsten ovre. Nu ved jeg ikke om px80éren indeholder G10 panelet som vist stadig er panasonics nyeste. Men gør den det (Google det) så er der intet at frygte. Jeg har aldrig haft problemer med mit PX70.

• #5   29. maj 2008 på google får jeg det til 11. generation plasma panel :S

• #6   29. maj 2008 HOF, derfor kan der stadig komme burn in. smiley

Sad på et hifi forum hvor jeg hørte om nogen. Men som regel kan det fjernes hvis man er hurtig. Jeg havde lidt, efter en hel dag med det samme. Der vaskede jeg det bare af smiley

• #7   29. maj 2008 Der vil altid kunne komme burn in på plasma, men ved et nyere plasma og ved alm. tv brug, er det satme svært at få, medmindre man virkeligt prøver på det..

Har set mange forskellige eks. på burn in, selv på et næsten helt nyt nyt pioneer :(, fordi folk ikke ved hvornår man skal vælge plasma eller lcd, afhængigt af deres behov.

Men ved alm brug skal man nu ikke frygte det.

• #8   30. maj 2008 hvad er burn in.

• Mr  X
    Mr X Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49
    #9   7. jun 2008 HOF

Hvordan ved man om man skal vælge plasma eller lcd?

• #10   7. jun 2008 Martin H

hvis man ser mange film så er valget Plasma fordi farverne er meget bedre og kontrastforholdet ligeså.

LCD er til dem der vil se stille billeder og spille spil..

Jeg har dog valgt en plasma til spil også da jeg kræver en høj kontrast smiley Panasonic PX80 er KANON !!!!

Kommentér på:
PLASMA og film

Annonce